کد خبر : 1735571 | 16 بهمن 1399 ساعت 14:55 | 33.4K بازدید | 1 دیدگاه

پزشک تیم ملی بلژیک

هازارد وارد یک چرخه شرورانه و کثیف شده است

ادن هازارد روز گذشته بار دیگر مصدوم شد تا نهمین مصدومیتش در یک سال و نیم گذشته را تجربه کند.

هازارد وارد یک چرخه شرورانه و کثیف شده است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد غایب بزرگ تمرین سه شنبه رئال مادرید بود. ستاره بلژیکی که در یک سال و نیم گذشته با مصدومیت های ریز و درشت روبرو شده، نگرانی ها را بالا برد اما دیروز بدون مشکل در تمرین حضور یافت تا زین الدین زیدان و همه رئالی ها نفسی به راحتی بکشند.

وبسایت رئال مادرید حتی تصاویری از حضور او در تمرین نیز منتشر کرد ولی در دقایق پایانی تمرین، بار دیگر احساس درد کرده و در اختیار پزشکان قرار گرفت

او طبق بیانیه رسمی رئال مادرید، از ناحیه عضله روی ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

 

 

1569164

 

 

مصدومیت هازارد خبری بد برای خودش و کادر فنی رئال بود و هواداران را نیز خشمگین کرد. هازارد از تابستان 2019 تا به امروز 243 روز را مصدوم بوده و 43 بازی رئال را از دست داده است.

کریستوف سار پزشک تیم ملی بلژیک در مورد مصدومیت جدید هازارد گفت:« در حال حاضر کوین دی بروینه را هم به عنوان بازیکن مصدوم داریم ولی مشکلش جدی نیست و برای یورو 2021 خطری او را تهدید نمی کند ولی مصدومیت هازارد به گونه ای دیگر است.

او مدتی از ناحیه مچ پا مصدوم می شد ولی سه مصدومیت اخیرش عضلانی است و هر کدام به قبلی مرتبط بوده و این نگران کننده است. متاسفانه هازارد وارد یک چرخه شرورانه مصدومیت های مشابه شده و خارج شدن از آن کار ساده ای نیست.»

 

 

1567486

 

 

سار ادامه داد:« این مصدومیت ها می تواند ذهن و روح هر فوتبالیستی را نابود کند. یک بازیکن باید به راحتی شوت بزند، بچرخد، دریبل بزند، پرش کند و همه این کارها را با سرعت قابل قبول انجام دهد ولی هازارد با این حجم مصدومیت ها در دوران ریکاوری به سختی قادر به انجام آنها خواهد بود. همه ما ترجیح می دهیم هازارد هر هفته در میدان باشد و در بهترین فرم ممکن به یورو 2021 برسد اما با این شرایط، همه چیز دشوار است.»

 

دیدگاه‌ها