کد خبر : 1737518 | 26 بهمن 1399 ساعت 11:59 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی سرخابی های سابق در قطر

علی کریمی و شجاع خلیل زاده بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس امروز دوئل حساسی را در قطر برگزار می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته شانزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، امروز در استادیوم عبدالله بن خلیفه تیم های الدحیل و الریان به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار حائز اهمیت است.


هم اکنون الدحیل با 28 امتیاز در جدول رده بندی در رتبه دوم قرار دارد و الریان نیز با 25 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و امیدوار است با برتری در این دیدار، هم امتیاز با الدحیل خود را به رده سوم برساند و گام بلندی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارد.


نکته جالب این دیدار، تقابل بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در این مسابقه است. شجاع خلیل زاده که در نقل و انتقالات تابستانی با جدایی جنجالی از پرسپولیس، راهی لیگ ستارگان شد، امروز در خط دفاعی الریان کار سختی مقابل مهاجمین خطرناک و زهردار الدحیل دارد.

 

1541301


در سوی مقابل نیز علی کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال حضور دارد که به مهره اصلی الدحیل تبدیل شده و صبری لموشی سرمربی این تیم روی او حساب ویژه ای باز کرده است. کریمی پس از ارائه بازی های خوب در القطر، راهی الدحیل شد و در جام جهانی باشگاه ها نیز برای این تیم به میدان رفت و حتی یک پاس گل نیز داد و حالا امیدوار است در بازی امروز بتواند تیمش را به پیروزی برساند.

 

1569346


این دو بازیکن ایرانی که در کنفرانس خبری پیش از دیدار نیز حضور داشتند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند، باید در فروردین و اردیبهشت سال آینده و در خلال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روبروی تیم های سابقشان قرار بگیرند. الدحیل در گروه C با استقلال همگروه شده و الریان نیز در گروه E باید با پرسپولیس روبرو شود.


در دیگر دیدارهای امروز، ام الصلال با روزبه چشمی مقابل القطر قرار می گیرد. او به همراه بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس که راهی قطر اس سی شده است، دومین دربی سرخابی ها را در قطر رقم خواهند زد. العربی نیز که مهرداد محمدی را در اختیار دارد، باید با الوکره روبرو شود.

دیدگاه‌ها