کد خبر : 1738684 | 01 اسفند 1399 ساعت 18:01 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند یحیی بعد از پرگل ترین بازی با پرسپولیس (عکس)

پیروزی پنج گله مقابل گل گهر، پرگل ترین برد لیگ برتری یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی بود.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این زمانی که یحیی گل محمدی دستیار مانوئل ژوزه در تیم پرسپولیس بود، سرخ ها با شش گل پیکان را شکست دادند و همچنین پس از آن نیز در جام حذفی، تیم گل محمدی ملوان را شش تایی کرد اما در لیگ برتر او هیچگاه به پیروزی بهتر از چهار گل دست نیافته بود تا این که آن ها در سیرجان یک پیروزی پرگل پنج گله را ثبت کردند.

 

پرسپولیس فصل پیش نیز چنین نتیجه ای را مقابل شاهین بوشهر ثبت کرد اما نکته مهم این است که نتیجه امروز پرسپولیس در غیاب مهاجم نوک تخصصی ثبت شد و همچنین گل گهر برخلاف شاهین ته جدولی تیمی مدعی و پرستاره بود. شاید اگر قرمزها دقت بیشتری داشتند می‌توانستند طلسم 7 ساله پیروزی با شش گل را هم بشکنند.

 

یحیی گل محمدی نیز از این پیروزی بسیار خوشحال بود چرا که در هفته های اخیر شاگردان او موقعیت های زیادی را از دست می‌دادند و پرسپولیس هم با نتیجه حداقلی به برد می‌رسید اما حالا در آخرین بازی نیم فصل تیم گل محمدی انتقادات را پاسخ داده و به صدر جدول نیز رسیده است. سرخپوشان حالا با 21 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ هستند و این در حالی است که خلا یک مهاجم نوک همچنان در ترکیب این تیم حس می‌شود.

 

دیدگاه‌ها