کد خبر : 1744867 | 30 اسفند 1399 ساعت 21:20 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین واکنش پیرلو به شایعات جدایی رونالدو

آندره پیرلو از حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس ابراز خوشحالی می‌کند و می‌گوید به آینده فکر نمی‌کند.

جدیدترین واکنش پیرلو به شایعات جدایی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در چهارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم سری آ میزبان بنونتو خواهد بود. بیانکونری اخیراً حذف ناامیدکننده ای را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و حالا تمام تمرکز این تیم روی موفقیت در جام های داخلی است.

 

آندره پیرلو پیش از بازی فردای تیمش مقابل بنونتو گفت: " این یک بازی مهم درست قبل از وقفه بازی های ملی محسوب می شود بنابراین ممکن است اینکه هفته آینده چه اتفاقی می تواند رخ دهد حواس ما را پرت کند. با این حال این یک مسابقه کلیدی در رقابت برای قهرمانی محسوب می شود. پیپو اینزاگی خیلی خوب توانست در فصل گذشته با بنونتو به مقام قهرمانی سری بی دست پیدا کند و خودش را به عنوان یک مربی عالی به اثبات برساند.

 

 

1577667

 

 

وظیفه ما این است که اینتر را تحت فشار قرار دهیم، زیرا ما فرصت داریم فاصله را کاهش دهیم اما به طور کلی همه چیز به ما بستگی دارد."

 

آندره پیرلو یک بار دیگر به شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس واکنش نشان داد و گفت: " رونالدو یک سال دیگر قرارداد دارد و ما خوشحالیم که او می تواند با ما بازی کند. در سطح فنی و تاکتیکی، ما حتی به آینده فکر نکرده ایم. ما روی این فصل تمرکز کرده ایم و می خواهیم به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم. او یک فصل عالی را سپری می کند و سال گذشته نیز واقعا عملکردی فوق‌العاده را به نمایش گذاشت."

 

 

1581854

دیدگاه‌ها