کد خبر : 1745930 | 09 فروردين 1400 ساعت 10:05 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

امید این بار بدون اختلاف استارت می زند

تیم امید این بار بدون اختلاف بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بر سر تعیین سرمربی تمرینات آماده سازی خود را آغاز خواهد کرد.

امید این بار بدون اختلاف استارت می زند

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته هر گاه به شکل گیری این تیم و تمریناتش نزدیک می شدیم اختلافاتی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی الیمپیک به وجود می آمد. کمیته ملی المپیک می گفت از آنجایی که هزینه تیم امید را تعیین می کند باید در انتخاب سرمربی هم نقش داشته باش دو از سویی حرف فدراسیون فوتبال هم این بود که بالاترین مرجع تصمیم گیرنده در مورد فوتبال است و انتخاب سرمربی تیم امید باید بر عهده فدراسیون فوتبال باشد.

 

دیروز در نشست صالحی امیری و عزیزی خادم که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود یکی از موارد مورد بحث تیم امید بود که قرار شد هزینه های این تیم به صورت مشارکتی از سوی کمیته ملی المپیک و هم چنین فدراسیون فوتبال تامین و از سویی انتخاب سرمربی هم به فدراسیون فوتبال محول شد و خوشبختانه این بار اختلافی بین این دو نهاد بر سر تیم امید وجود ندارد.

 

تیم امید در سال 2021 بازی های مقدماتی را پشت سر خواهد گذاشت و  در صورت صعود به دور نهایی در سال 2022 برای کسب عنوان قهرمانی آسیا با 15 تیم دیگر رقابت خواهد کرد. تیم امید برای برگزاری بازی های مقدماتی گروهی که در آن قرار می گیرد اعلام آمادگی کرده است و باید دید در نهایت آیا امتیاز میزبانی به فدراسیون فوتبال ایران واگذار خواهد شد یا نه. هم چنین بر اساس تصمیمی که در کمیته فنی پیشین فدراسیون فوتبال گرفته شد قرار شد هدایت تیم امید بار دیگر به حمید استیلی محول شود.

دیدگاه‌ها