کد خبر : 1746486 | 13 فروردين 1400 ساعت 11:16 | 92.1K بازدید | 6 دیدگاه

پایان صبر پاریسی‌ها

PSG آماده فروش ستاره؛ قیمت امباپه کم شد

پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه هنوز به توافقی برای تمدید قرارداد نرسیده اند و گزارش شده صبر پاریسی ها در مورد مهاجم جوان خود رو به پایان است.

PSG آماده فروش ستاره؛ قیمت امباپه کم شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن صبر خود را برابر کیلیان امباپه از دست داده است و پس از ناکامی از رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد این ستاره 22 ساله، اکنون مارکا گزارش کرده است که پاریسی ها قیمت مورد نظر خود برای فروش امباپه را پایین آورده اند تا باشگاه های علاقمند بتوانند درتابستان با این مهاجم فرانسوی قرارداد ببندند.

قرارداد فعلی امباپه و PSG تا تابستان 2022 اعتبار دارد و اگر پاریسی ها نتوانند او را راضی به تمدید قرارداد کنند، ممکن است در تابستان سال بعد ستاره خود را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

 

1586632

 

لو پاریزین گزارش کرده که صبر PSG برابر شرایط ناراحت کننده فعلی که دو طرف در آن قرار گرفته اند و نرسیدن به توافق برای تمدید قرارداد رو به پایان است و این تیم در نتیجه تصمیم دارد تا قیمت امباپه را پایین آورده و راه را برای جدایی ستاره خود باز کند.

قیمت درخواستی PSG برای امباپه چیزی حدود 120 تا 150 میلیون یورو تخمین زده می شود. در این میان امباپه نیز به تازگی در آخرین مصاحبه خود از انتقادات زیادی که در این فصل در فرانسه با آنها رو به رو بوده، گلایه کرده است.

 

1586633

 

امباپه پس از پیروزی 1-0 تیم ملی فرانسه برابر بوسنی، گفته است: "معلوم است که انتقادات رسانه ها خسته کننده می شود، مخصوصا وقتی که برای باشگاهی در کشورت بازی می کنی و هر چه که در توان داری برای تیم ملی هم رو می کنی. بعد از مدتی این انتقادات خسته کننده می شوند.

این موضوع برای بازیکنانی که در دیگر کشورها بازی می کنند و فقط برای تیم ملی به فرانسه بر می گردند، متفاوت است.من همیشه اینجا هستم و آنها خیلی بیشتر درباره من صحبت می کنند. این موضوع برای بقیه بازیکنان متفاوت است، اما من وقتی با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کردم می دانستم که قرار است اوضاع به این شکل باشد.

واضح است که فشار رسانه ها در روشن شدن آینده من نقش بازی می کند اما این تنها موضوع تعیین کننده نیست. مهمترین موضوع این است که هر جا که هستی احساس خوبی داشته باشی و هر روز به تو خوش بگذرد."

دیدگاه‌ها