کد خبر : 1746785 | 14 فروردين 1400 ساعت 19:53 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: نفت را سورپرایز کردیم

سرمربی نساجی مازندران معتقد است شاگردانش با تجربه بیشتری نسبت به نفت مسجدسلیمان عمل کردند و به برتری رسیدند.

الهامی: نفت را سورپرایز کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از برتری نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: بسیار بازی سخت و پُر فشاری برای هر دو تیم بود؛ دو تیم برای این مسابقه تمهیدات زیادی را در نظر گرفته بودند چون سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی داشت و مهم‌تر از سه امتیاز و شرایط جدولی بود.

 

او ادامه داد: خوشحال هستم بچه‌های تیمم انتظاری که از آنها داشتم را انجام دادند و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به هواداران عزیزمان که از ابتدای فصل در سختی و رنج بودند، هدیه کنیم. این برد یک التیام به دردهای آنها بود.

 

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: خدا را شکر توانستیم سال جدید را با برد شروع کنیم و امیدوار هستم این پیروزی پاسخی به زحمات زیاد تماشاگران ما باشد. بیشترین نقش در این پیروزی را بازیکنانم داشتند و بیشترین زحمت را آنها کشیدند؛ دست تک تک بازیکنانم را به گرمی می‌فشارم. درود به شرف بازیکنانم و باید به احترام آنها ایستاد. مربیان تیم و هواداران نیز کمک زیادی به ما کردند تا امروز برنده شویم و دعای تماشاگران امروز بدرقه راه ما بود.

 

 الهامی درباره آنالیزی که از نفت مسجدسلیمان داشتند، عنوان کرد: نفت یکی از تیم‌هایی است که در بازی‌های خانگی یک میزبان واقعی به حساب می‌آید؛ تیمی که به سپاهان سه گل می‌زند و از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیرد و تا دقیقه ۹۵ از تراکتور جلو است، تیم خوبی نشان می‌دهد. ضمن اینکه نفت مسجدسلیمان مثل صنعت نفت آبادان، نساجی قائم‌شهر، تراکتور، ملوان انزلی و ... جزو تیم‌های با هویت است.

 

او تصریح کرد: ما می‌دانستیم که شرایط نفت مسجدسلیمان طوری است که در دو گانگی برد یا مساوی کردن قرار دارد و این برداشت شخصی من بود. می دانستم که آنها بازی را محتاطانه آغاز می‌کنند و شاید من اشتباه می‌کردم، اما همانطور که حدس می‌زدم، آنها محتاطانه کار کردند ولی ما بخاطر اینکه محکوم به برد بودیم، چاره‌ای نداشتیم و انتحاری بازی کردیم. امکان داشت این نوع بازی ما نتیجه عکس بدهد که خدا را شکر نتیجه خوبی داد.

 

سرمربی نساجی تاکید کرد: به نظرم بچه‌های ما باتجربه‌تر از نفت بودند ولی قول می‌دهم که همین تیم نفت مسجدسلیمان یقه تمام تیم‌ها را خواهد گرفت. بازیکنان نفت امروز سورپرایز شدند و فکر نمی‌کردند ما به این شکل کار کنیم. ما هم بخاطر اینکه از نظر امتیازی عقب هستیم، چاره‌ای نداشتیم هجومی بازی کنیم، اما به آقای یزدی و مربیان نفت خسته نباشید می‌گویم و به نظرم از نظر فوتبالی، تیم خوبی دارند و می‌توانند در ادامه راه از این شرایط خارج شوند. کمااینکه در دیدار قبل برابر پرسپولیس هم می‌توانستند امتیاز بگیرند.

 

الهامی تصریح کرد: شاید نبود بازیکنی مثل محمد بلبلی به نفت ضربه زد، اما اعتقادم بر این است که نفت مسجدسلیمان یک تیم کاملا خوب به حساب می‌آید و این شهر حتما باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد چون شهر اولین‌هاست.

 

او یادآور شد: جا دارد از دوست عزیزم که در این شهر زندگی می‌کرد و هم‌اتاقی‌ام بود یاد کنم. روح فرزاد حیدری شاد باشد و دیروز هم بر سر مزار او حاضر شدم چون خاطرات خیلی خوبی با او داشتم. مسجدسلیمان برای من خیلی عزیز است و از ته دل این شهر را دوست دارم.

دیدگاه‌ها