کد خبر : 1746807 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:45 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پور موسوی: داور در حد این بازی نبود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معقتد است که کمیته داوران باید با توجه به حساسیت بالای بازی ها در ادامه از داوران باتجربه استفاده کند.

پور موسوی: داور در حد این بازی نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان با یک گل مغلوب میزبان خود ذوب آهن شد. سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: متاسفانه در نیمه اول در حد نام صنعت نفت نبودیم. در نیمه دوم با تغییرات و صحبت هایی که داشتیم به بازی برگشتیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

 

وی افزود: از مجموعه بازیکنانم تشکر می کنم اما در این گونه بازی های بزرگ یک اشتباه کافی است تا امتیازات بازی را از دست بدهی. متاسفانه امروز در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم. در نیمه دوم اما می توانستیم برنده بازی باشیم.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از داور بازی گفت: از تیم داوری هم گله دارم. فکر می کنم دیگر وقت آن شده که فدراسیون فوتبال به داوران جوان فرصت کمتری بدهد چون آنهایی که شایستگی قضاوت در لیگ برتر را داشتند مشخص شده اند. بعد از این که بازی ها حساس هستند انتظار داریم که کمیته داوران از داوران باتجربه تری استفاده کند.

 

پورموسوی خاطرنشان کرد: در سمت مقابل هم مثل ما نیمکت آقای حسینی اعتراضاتی داشت و خیلی از جاها اعترضاتشان به حق بود. در صحنه هایی از بازی داور یک سوت هایی زد که من نمی دانم می خواست چه کسی را راضی کند چون هم تیم برنده ناراحت بود و هم بازنده. در صحنه ای که داور به من اخطار داد از کارشناسان می خواهم که صحنه را بررسی کنند؛ اگر داور اشتباه نکرده بود من این شهامت را دارم که از کمیته داوران عذرخواهی کنم.

 

صحنه آخری هم که در دقیقه 92 رخ داد. شما هیچ کجای دنیا ندیده اید که دروازه بان از منطقه 5.5 خود خروج کند روی نقطه پنالتی و داور خطای مهاجم را بگیرد. متاسفانه داور جوان و در حد این بازی نبود. با توجه به احترامی که قائلم بازی برای هر دو تیم حساس بود و انتظارمان این بود که داوران باتجربه ای استفاده می شد. اشتباهات تاثیر گذار نبود اما در صحنه هایی سوت های داور تیم ما را عصبی کرد و تشنج هایی را در بازی به وجود آورد.

دیدگاه‌ها