کد خبر : 1750028 | 29 فروردين 1400 ساعت 18:45 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

نجات بزرگ میلان، توسط کیائر و توموری

دبل سیوی به قیمت سهمیه لیگ قهرمانان

تیم فوتبال میلان در حالی موفق شد مقابل جنوا به یک پیروزی مهم دست یابد که در دقیقه 86 دروازه این تیم دوبار توسط مدافعین روسونری نجات پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و یکم رقابت های سری آ، ظهر امروز ادامه پیدا کرد که در یکی از این بازی ها، میلان در استادیوم جوزپه مه آتزا میزبان جنوا بود که در نهایت شاگردان استفانو پیولی به سختی و لطف درخشش دو مدافع خود کیائر و توموری، برنده بازی شدند.

 

 

1592449

 


در این دیدار میلان زود به گل رسید. در دقیقه 13 روسونری پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه تئو هرناندز پس از برخورد به دیوار دفاعی ارتفاع گرفت و در یک کش و قوس، توپ دقیقا روی خط محوطه جریمه به آنته ربیچ رسید و این بازیکن با یک شوت سرضرب و زیبا دروازه جنوا را باز کرد.


در ادامه و روی یک کرنر ارسالی، متیا دسترو با یک ضربه سر دروازه میلان را باز کرد و حساب کار به تساوی کشیده شد تا اینکه در نیمه دوم این بار نوبت به میلان رسید تا روی یک کرنر، موفق شد گل دوم و برتری بخش را به ثمر برساند.

 

 

1592450

 


اما در قدیقه 86 اتفاق عجیب و مهمی به روی دروازه میلان رخ داد و این تیم تا آستانه از دست دادن یک پیروزی مهم پیش رفت. حرکت بازیکنان جنوا از سمت چپ باعث شد تا توپ به گوران پاندف برسد و ارسال این بازیکن به روی دروازه با خروج دوناروما همراه بود و در حالیکه انتظار می رفت گلر میلانی ها به راحتی توپ را مهار کند، اما این اتفاق رخ نداد.


دوناروما که پس از برخورد با مدافع خودی دقیقا روی نقطه پنالتی تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد، توپ را برای آندره آ ماسیلو مدافع چپ جنوا کاشت که جلو کشیده بود. ماسیلو نیز که با دروازه ای خالی مواجه شده بود، ضربه اش را محکم به سمت دروازه زد که سیمون کیائر توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

 

 

1592450

 


در حالیکه میلانی ها در بهت عجیبی فرو رفته بودند، توپ برگشتی نیز به والون بهرامی هافبک سوئیسی جنوا رسید که تنها 2 دقیقه از زمان ورودش به بازی می گذشت. بهرامی نیز در موقعیت مشابه با ماسیلو قرار داشت و در حالیکه هنوز دوناروما موفق نشده بود از جایش بلند شود، هافبک جنوا نیز تنها یک دروازه خالی با دو مدافع روی خط را در مقابلش داشت.

 

 

1592445

 


بهرامی که باورش نمی شد چند دقیقه پس از ورودش به زمین، این فرصت بزرگ نصیبش شود، شوت محکمش را روانه دروازه میلان کرد ولی ضربه محکم این بازیکن نیز در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعین میلان بیرون کشیده شد که این بار فیکایو توموری در نقش ناجی بزرگ میلان ظاهر شد و در دقیقه 86 با فرستادن توپ به کرنر، مانعِ از دست رفتن پیروزی مهم میلان شد.


در نهایت این بازی سخت و دشوار با پیروزی دو بر یک میلان به پایان رسید و شاگردان پیولی که نفس هایشان برای لحظاتی در سینه حبس شده بود، 66 امتیازی شدند و در صورت شکست یا توقف ناپولی رده پنجمی در بازی امشب با اینتر، اختلاف آنها با تیم گتوزو در عدد 7 و یا 6 خواهد ماند و با اینکه 7 بازی تا پایان فصل باقی مانده است، روسونری می تواند با خیال راحت تری بازی های آینده اش را دنبال کند.

 

 

1592446

 


میلانی ها که سخت به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند و نیم نگاهی نیز به قهرمانی سری آ دارند، از ابتدای فصل با هدف بازگشت به UCL این فصل از رقابت های سری آ را آغاز کرده اند و این پیروزی مهم و تثبیت جایگاه دومی، شاید کسب سهمیه را برای روسونری قطعی کرده باشد. سهمیه ای که به لطف دبل سیو دو مدافع میلان و برگرداندن توپ از روی خط دروازه رخ داد.

دیدگاه‌ها