کد خبر : 1807421 | 09 بهمن 1400 ساعت 13:27 | 29.3K بازدید | 14 دیدگاه

تیم کی‌روش شانس دوم قهرمانی در آفریقا

تیم‌های ملی سنگال و مصر از بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا برخوردار هستند.

تیم کی‌روش شانس دوم قهرمانی در آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، این دور از رقابت‌ها از امروز آغاز می‌شود و تیم ملی کامرون به‌عنوان میزبان این بازی‌ها، به مصاف گامبیا می‌رود. تونس نیز به دیدار بورکینافاسو خواهد رفت.

 

فردا نیز دیگر دیدارهای این مرحله برگزار می‌شود که تیم ملی مصر در دیداری حساس، به مصاف مراکش می‌رود. سنگال نیز باید با گینه استوایی دیدار کند تا پس از برگزاری این 4 مسابقه، چهره تیم‌های راه یافته به دیدار نیمه نهایی نیز مشخص شود.

 

1686867

 

وب سایت theanalyst به بررسی تیم‌های حاضر در این پیکارها پرداخته و براساس یک سری سیستم آنالیز، داده‌ها و اطلاعات تیم‌ها از دیدارهای قبلی‌شان، شانس آنها را برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها سنجیده است.

 

1686868

 

طبق اعلام این رسانه، تیم ملی سنگال با 24.4 درصد، شانس نخست کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود. پس از آنها نیز مصر با کارلوس کی‌روش حضور دارد که 24.1 درصد بخت برای فتح جام دارد. مراکش با 17.2 درصد، تونس با 13.2 درصد و سرانجام کامرون میزبان با 10 درصد دیگر شانس‌های کسب عنوان قهرمانی به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ها