کد خبر : 1001812 | 03 اسفند 1391 ساعت 18:27 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروزی آذرشکیب

ایران مقتدرانه گرجستان را زمین گیر کرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری محمدرضا آذرشکیب مقابل تورنیک خیدیشویلی در وزن 120 کیلوگرم، با نتیجه قاطع 7 بر صفر تیم گرجستان را در دور سوم پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال 2013 شکست داد.

ایران مقتدرانه گرجستان را زمین گیر کرد
به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، محمدرضا آذرشکیب در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 7 بر صفر حریف گرجستانی را شکست داد.
پیش از این، حسن رحیمی، حسن مرادقلی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشگری و حامد تاتاری در وزن های 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم حریفان گرجستانی خود را شکست داده بودند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول و دوم این پیکارها تیم های ژاپن و بلغارستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک شکست داده است.
چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دو با حساب 7 بر صفر مقابل ژاپن به برتری رسید.
در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.

دیدگاه‌ها