کد خبر : 1011824 | 17 خرداد 1392 ساعت 11:24 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدهی 800 میلیونی داماش بابل به کشتی‌گیران

کشتی‌گیر سنگین وزن تیم داماش بابل می‌گوید که شهرام قویدل ، مالک سابق داماش پول کشتی‌گیران را نداده و 800 میلیون تومان به کشتی‌گیران بدهکار است.

بدهی 800 میلیونی داماش بابل به کشتی‌گیران
محمدرضا آذرشکیب اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم که به داد کشتی‌گیران داماش برسند. ما کشتی‌گیران سالی یک بار با تیم‌ها قرارداد می‌بندیم و توقع داریم مبلغ قراردادمان درست پرداخت شود، اما شهرام قویدل تنها 15 میلیون از تعهدات خود به من را پرداخت کرده و 85 میلیون تومان از باشگاه داماش طلبکارم.
به نقل از ایسنا، وی افزود: قویدل در کل 800 میلیون به کشتی‌گیران بدهی دارد، اما مشخص نیست که کجاست. او کسانی را که برای این کشور و پرچم ایران زحمت کشیده‌اند تحقیر و مسخره می‌کند.
ملی‌پوش 120 کیلوگرم کشتی ایران، ادعا کرد: مدتی است که به دنبال قویدل هستیم، ولی اثری از او نیست. موبایل خود را هم روی موبایل منشی یا معاونش دایورت کرده و هیچ کس پاسخ درستی به ما نمی‌دهد.
وی مدعی شد:‌کسی که می‌گوید به خاطر چک من را به زندان نمی‌اندازند آدم خطرناکی است.
آذرشکیب اضافه کرد: الان دست ما به هیچ جایی نمی‌رسد، چون قویدل احساس گردن کلفتی می‌کند. از مسئولان مثل رییس جمهور، وزیر اطلاعات ، دادستانی و سایرین می‌خواهم که حرف ما را بشنوند و حقمان را از شهرام قویدل بگیرند.
وی با اشاره به این که قویدل با آبروی بزرگان بی حاشیه‌ای مثل برزگر ، دودانگه و اکبرنژاد بازی کرده است، ‌اظهار داشت: او از اعتبار این بزرگان استفاده کرد و کشتی‌گیران را به داماش آورد، ولی الان غیبش زده و کشتی‌گیران را به سخره گرفته است. از ابتدای لیگ هم ما امکانات، هتل و غذای مناسبی نداشتیم.
آذرشکیب در پایان مدعی شد: نماینده های قویدل با گردن کلفتی می‌گویند که زورمان می‌رسد و کشتی‌گیران را تحقیر می‌کنند. من از مسئولان عالی رتبه تقاضا دارم که حق کشتی‌گیران را از این فرد بگیرند، چون دست ما به جایی نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها