کد خبر : 1013934 | 05 تیر 1392 ساعت 08:16 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کامبوزیا: کوچکتر ازآن هستند که تهدید کنند

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رویانیان مهلت فعالیتش تمام شده اما تا زمانی که مدیرعامل جدید معرفی شود، او مدیرعامل است.

کامبوزیا: کوچکتر ازآن هستند که تهدید کنند
محمدجعفر کامبوزیا درباره لغو جلسه هیات مدیره اظهار داشت: ما به خاطر حضور رویانیان در خارج از کشور این جلسه را به تعویق انداختیم. برایم جالب است که می گویند که تکلیف تیم مشخص نیست. نمی دانم چرا این حرف را می زنند. آقای رویانیان مهلت فعالیتش تمام شده اما تا زمانی که مدیرعامل جدید معرفی شود، او مدیرعامل است. رویانیان الان هم برای باشگاه پرسپولیس به روسیه رفته است.
به گزارش اوج ، وی درباره زمان برگزاری جلسه هیات مدیره تاکید کرد: اگر آقای رویانیان روز چهارشنبه به ایران برگردند، احتمالا پنجشنبه یا شنبه جلسه را برگزار می کنیم و درباره مدیرعامل جدید تصمیم گیری می کنیم.
عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره شعارهای هواداران علیه او و خوردبین مقابل درب باشگاه خاطرنشان کرد: شک نکنید آن دسته از فردی خاص خط گرفته بودند. هوادار نباید برای باشگاه تکلیف روشن کند. باشگاه پرسپولیس نه برای بنده است، نه آقای مالکی ، نه آقای X. ما همه تکلیف داریم تا به این باشگاه و هواداران خدمت کنیم. این درست نیست بخواهیم علیه فرد دیگری شعار بدهیم.
کامبوزیا افزود: شنیدم آقای خوردبین هم به صورت پیامکی تهدید شده است؛ حرف من این است اگر آن عده فکر کرده اند با تهدید کار را جلو می برند، کاملا اشتباه کرده اند. من با قدرت جلوی همه شان می ایستم. از هیچ کس هم نمی ترسم و ابایی ندارم. آن فردی که به هواداران خط داده کوچک تر از آن است که بخواهد من و خوردبین را تهدید کند. مملکت قانون دارد. با تمام احترامی که برای آقایان قائلم باید بگویم متاسفانه ادبیات چاله میدانی در باشگاه رواج پیدا کرده است. این باشگاه نام فرهنگی را یدک می کشد و چنین شرایطی درست نیست.

دیدگاه‌ها