کد خبر : 1015471 | 19 تیر 1392 ساعت 14:08 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

عاری:تیم اخلاق بودن بهتر از قهرمانی لیگ است

سرپرست تیم فجر شهید سپاسی گفت: ما دوست داریم هر سال این عنوان را کسب کنیم و به نظر من این عنوان بهتر از قهرمانی در لیگ است.

عاری:تیم اخلاق بودن بهتر از قهرمانی لیگ است
سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: طی چند سالی که تیم داری می‌کنیم به دلیل اینکه تیم متعلق به شهید سپاسی است و نام این شهید بزرگ را یدک می کشد همیشه سعی کرده ایم مسایل اخلاقی را رعایت کرده و بیشتر به فرهنگ سازی و اخلاق در فوتبال پرداخته ایم و صرفا کسب نتیجه برای ما مهم نیست .و همیشه این موضوع را از بازیکنان و مربیان خواسته ایم جوانان نیز به نحو احسنت انجام داده اند .به طوری که تیم فجر در فصل گذشته لیگ برتر حتی یک کارت قرمز هم نگرفت و این نشان از اخلاق مداری در این تیم است وبه موجب آن به عنوان تیم برتر اخلاق انتخاب شد.
عاری افزود : حضور مربی بزرگی همچون محمود یاوری نیز در کسب این عنوان تاثیر فراوانی داشته است یاوری همیشه نظم و اخلاق را به بازیکنان یاد اور می شد سعی می کرد بازیکنان با اخلاقی را تربیت کند و من از زحمات وی تشکر می کنم .
سرپرست تیم اخلاق لیگ برتر افزود: ما دوست داریم هر سال این عنوان را کسب کنیم و به نظر من این عنوان بهتر از قهرمانی در لیگ است ما به واسطه شهید سپاسی یک مجموعه فرهنگی و ارزشی هستیم و همیشه اصول اخلاقی را رعایت می کنیم قهرمانی عمر کوتاهی دارد ولی منش پهلوانی و اخلاق مداری همیشه ماندگار خواهد بود وبه الگوی مناسبی برای جوانان تبدیل می شود و این دومین مرتبه است که تیم اخلاق لیگ می شویم و این بخاطر رعایت اخلاق از سوی بازیکنان و کادر فنی تیم است زیرا آنان می دانند که تیم شهید سپاسی تیم ارزشی اخلاق مدار است و در راه این شهید گرامی قدم برمی دارند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز تا کنون بازیکنان جوانمردی را در سالهای اخیر پرورش داده است به عنوان مثال امین متوسل زاده ، محمد مهدی نظری و بازیکن خارجی سندلی بیتو بازیکنانی هستند که در بازیهای خود حرکات جوانمردانه ای انجام داده اند که باعث تحسین همگان شدند .
مراسم برترین های لیگ برتر در فصل گذشته دیروز در تهران برگزار شد و جعفری مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی شیراز جایزه تیم اخلاق را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها