کد خبر : 1029240 | 08 آذر 1392 ساعت 08:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

عربشاهی: متاسفم در پرسپولیس بازی کردم

هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: متاسفم که 13 سال برای پرسپولیس بازی کردم و افسوس می‌خورم چشم خود را مقابل توپ می‌گذاشتم.

عربشاهی: متاسفم در پرسپولیس بازی کردم
ضیا عربشاهی در مورد غیبت خود در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل ستارگان میلان گفت: به خاطر 13 سال بازی در پرسپولیس که همواره در میدان حضور داشتم واقعا متاسف هستم. 13 سال جور خیلی‌ها را در زمین کشیدم. متاسفم چرا زمانی که گسترش 7 میلیون به من پیشنهاد می‌داد و می‌توانستم یک آپارتمان 400 متری بخرم این پیشنهاد را قبول نکردم.
به نقل از فارس، وی افزود: افسوس می‌خورم با کسی که 13 سال زحمت کشید اینچنین برخورد می‌کنند. به مربی تیم ملی می‌گفتم چه بازیکنی را کنار من بگذارند. افسوس می‌خورم بازیکنی بودم که چشمم را مقابل پای حریف می‌گذاشتم و اکنون با صراحت و سینه سپر اعلام می‌کنم روزگاری هر چه داشتم برای پرسپولیس گذاشتم. برای مردم بازی می‌کردم آنها که ادعای مدیریت و بزرگی دارند کم آوردند، اینجا جایی بود که می‌توانستند خودشان را نشان دهند و با زدن یک تلفن علت نبودن من را جویا شوند.
عربشاهی در پاسخ به اینکه چرا تا این اندازه ناراحت است، تاکید کرد: حمید درخشان که می‌گوید سه دهه در پرسپولیس بود، او در اواخر سال 56 به پرسپولیس آمد و سال 65 به قطر رفت. پس از 4 سال در سال 71 به پرسپولیس برگشت اما من از سال 58 به پرسپولیس آمدم و تا آخر سال 70 در این تیم بودم. آقای درخشان 13 سال در پرسپولیس جور شما را می‌کشیدم و در زمین دو برابر می‌دویدم چرا وقتی 50 پیشکسوت با یک لباس در زمین حضور دارند یک بازیکن با شلوار گرمکن در میدان حاضر می‌شود. او غیرمستقیم به تمام پیشکسوتان توهین کرد. همه ما ساعت 14 و 30 به تمرین آمدیم اما او ساعت 15 و 30 در زمین حاضر می‌شود. ما باید وقت‌شناس باشیم و هیچ فرقی با یکدیگر نداریم.
عربشاهی در ادامه با انتقاد از گزارشگر دیدار پیشکسوتان میلان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای عادل فردوسی‌پور متاسفم، او در طول مسابقه نامی از ضیا عربشاهی نیاورد، مردی که با شماره 14 سیزده سال در میدان زحمت می‌کشید و دیروز جایش خالی بود. فردوسی‌پور خطی عمل می‌کند.
وی در مورد اینکه او به خاطر مردم در پرسپولیس بازی می‌کرد و نباید اکنون ناراحت باشد، گفت: همه چیز من از مردم است به خاطر عشق به پرسپولیس و پیراهن قرمز به این تیم آمدم. عربشاهی در پاس به تیم ملی رسید و پس از آن به خاطر مردم به این تیم آمد. الان افسوس می‌خوردم که چرا 13 سال همه چیزم را در پرسپولیس گذاشتم. من بازیکن چیپی نبودم، 11 سال در تیم ملی بازی کردم و آنقدر توانمند بودم که بازیکن کناری من را مربی از خودم می‌خواست انتخاب کند. بی‌حرمتی زیادی به من شد. بی‌حرمتی فقط به پرخاش نیست. وقتی 50 نفر با پیراهن قرمز بازی می‌کنند چرا یک نفر با گرمکن در زمین حاضر می‌شود؟ بازیکنی بودم که اگر 5 دقیقه در زمین حاضر می‌شدم مربی را استرس می‌گرفت. من آرزوی بازی مقابل مالدینی را نداشتم. با بلوخین مرد سال اروپا و داسایوف دروازه‌بان بزرگ جهان بازی کرده بودم، حداقل مربی ما باید یک زنگ می‌زد و دلیل نیامدنم را می‌پرسید.
وی در مورد اینکه آیا علی پروین از او دلیل نیامدنش را نپرسید، خاطرنشان کرد: 13 سال در پرسپولیس بازی کردم و جوانی‌ام را در تیم گذاشتم. زیر و رو کشیدن بلد نیستم. بازیکنی بودم که در دوران ورزشی خود کارت زرد هم دریافت نکرد اما پروین آدم‌هایی که به او پرخاش می‌کنند برایش عزیزتر است و واقعا افسوس می‌خورم برای سال‌هایی که همه چیزم را برای پرسپولیس دادم.

دیدگاه‌ها