کد خبر : 1034522 | 02 بهمن 1392 ساعت 00:21 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

آذرشکیب: محکوم به خوب کشتی گرفتن هستم

نفر اول سنگین‌وزن رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: محکوم به خوب کشتی گرفتن و پیروزی مقابل تمام رقیبان برای رسیدن به دوبنده اول تیم ملی هستم.

آذرشکیب: محکوم به خوب کشتی گرفتن هستم
  سید محمدرضا آذرشکیب در خصوص کسب عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی کشور در سنگین‌وزن گفت: در همان مسابقه نخست از ناحیه پا مصدوم شدم، اما درد را تحمل کردم و در فینال هم با پیروزی مقابل پرویز هادی قهرمان شدم.
به نقل از فارس، وی در مورد اینکه آیا شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات پیش رو دارد؟ گفت: کار من فقط تمرین کردن است و هر جا که لازم باشد خودم را ثابت می‌کنم. در گذشته از حرف گوش نکردن خیلی ضرر کردم، اما حالا تابع تصمیم کادر فنی هستم. کادر فنی هر دستوری بدهد روی چشمانم می‌گذارم و هر جا صلاح بداند کشتی می‌گیرم.
دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: در لیگ هم کشتی‌های خوبی گرفتم و می‌خواهم خودم را دست کادر فنی بسپارم و هر تصمیمی بگیرند روی چشم می‌گذارم و با تمام وجود قبول می‌کنم. امسال شرایط من فرق می‌کند و تمام هدفم رقابت سالم با حریفان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است.
آذرشکیب افزود: امیدوارم شایسته‌ترین فرد به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام شود و خوشرنگ‌ترین مدال را برای ایران به ارمغان بیاورد. من هم تمام تلاشم رسیدن به مدال جهانی است. محکوم به خوب کشتی گرفتن و پیروزی مقابل تمام رقیبان برای رسیدن به دوبنده اول تیم ملی هستم چون آنرا می‌خواهم و تمام هدفم است.

دیدگاه‌ها