کد خبر : 1204282 | 28 بهمن 1393 ساعت 18:29 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس به روزهای ایده ال می رسد

عربشاهی: باید درخشان را حفظ کنند

ضیا عربشاهی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد حمید درخشان سرمربی پرسپولیس باید به کارش در باشگاه ادامه دهد.

عربشاهی: باید درخشان را حفظ کنند
عربشاهی در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس بعد از تغییر چند باره در مدیریت به "ورزش سه" گفت:

پرسپولیس به شرایط ایده آل می رسد
من فکر می کنم پرسپولیس فقط در بازی با ملوان خوب کار نکرد. البته در بازی با ملوان هم پرسپولیس نباید نتیجه را واگذار می کرد. در بازی پدیده ، پرسپولیس شکل تیمی اش را بدست آورد و بازیکنان جدید توانستند خودشان را با سایر بازیکنان هماهنگ کنند. من هفته ای 2 بار در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم و شاهد هستم که شرایط این تیم روز به روز بهتر می شود. بازیکنان خیلی خوب کار می کنند و اگر بخواهند خیلی خوب می توانند در زمین بازی کنند. فقط باید فعل خواستن را صرف کنند. این تیم یواش یواش می تواند به شرایط ایده آل برسد.

مگر درخشان بد کار کرده؟
من نمی دانم بر چه مبنایی می خواهند حمید درخشان را عوض کنند؟ مگر او بد کار کرده؟ امیرقلعه نویی در این فصل در چند بازی خوب کار نکرد مگر مدیریت استقلال او را عوض کرد؟ درخشان خودش این تیم را نبسته و واقعا کمبود مهره داشت اما در نیم فصل توانست مهره های خوبی را جذب کند. به نظرمن پرسپولیس بعد از بازی با پدیده شرایط آرمانی دارد. مطمئن باشید پرسپولیس از بحران خارج می شود.

نژادفلاح باید سرمربی را حفظ کند
آقای نژاد فلاح نباید به این مسائل اهمیت بدهد و ایشان می داند در این شرایط چه کار کند؟ من به آقای نژادفلاح ایمان دارم . مطمئن هستم بعد از برد در بازی با صبا شرایط این تیم بهتر می شود و روز سه شنبه هفته آیندهم آقای درخشان روی نیمکت تیم می نشیند. هواداران هم باید خویشتن دار باشند .

درخشان کمتر از برانکو نیست
حمید درخشان کمتر از برانکو نیست و چرا باید پول مان را خرج مربیان بیگانه کنیم. باید به مربی ایرانی اعتماد کنیم و فرصت بدهیم. به هر حال آقای درخشان هم زمان می خواهد تا در آینده کار تیمی بهتر شود. من که عاشق پرسپولیس هم دوست ندارم درخشان از پرسپولیس برود.

دیدگاه‌ها