کد خبر : 1239838 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 11:57 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی جمعه، بازی مرگ و زندگی است

حبیبی: ما نماینده سه استان هستیم

مربی تیم ملوان معتقد است تمام استان گیلان باید دست به دست هم بدهند تا ملوان بتواند در بازی آخر خود پیروز شود و در لیگ‌برتر ماندگار شود.

حبیبی: ما نماینده سه استان هستیم
به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی درباره بازی آخر تیم ملوان در لیگ‌برتر می‌ گوید: نه اینکه به عنوان مربی تیم ملوان بخواهم این حرف را بزنم، بلکه به عنوان یک انزلی چی، یک گیلانی و کسی که 32 سال از زندگی اش را در ملوان گذاشت از تمام گیلانی ها و مسئولین استان می‌ خواهم از تیم حمایت کنند تا انشالله بازی آخر را هم به سلامت بگذرانیم و تیم را در لیگ نگه داریم، در حال حاضر، ملوان تنها نماینده سه استان هم جوار مازندران، گیلان و اردبیل است و امیدوارم با تلاش همه عوامل تیم و خارج از تیم، به سلامت لیگ چهاردهم را بگذراند.

وی در رابطه با پاداش این بازی و پرداخت های مالی به بازیکنان و مربیان این تیم قبل از بازی آخر گفت: این بازی شاید یکی از حساس ترین بازی های سال های اخیر ملوان است، لازم است بگویم برای این بازی اصلا مسئله مالی برای ما مطرح نیست، چه مربی و چه بازیکن، این روزها تمام فکر و ذکرمان به بازی آخر است و اصلا به مسائل مالی فکر نمی‌ کنیم، عشق و علاقه مردم انزلی و استان گیلان همین تیم ملوان است که باید در لیگ‌برتر حفظ شود، ما هم سعی کردیم از فکر کردن به هرچیزی که تمرکزمان را به هم می‌ ریزد دوری کنیم. این را خیلی محکم می‌ گویم که در حال حاضر مهمترین چیز این است که در بازی آخر برای این مردم، مردانه بجنگیم و به هیچ چیز دیگر هم از جمله مسائل مالی فکر نمی‌ کنیم.

حبیبی در رابطه با یکی از دروازه بانان ملوان که اکنون به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی جوانان در اردوی ایتالیا است گفت: نیما میرزا زاد یکی از چهار دروازه‌بان ما است که در حال حاضر به‌عنوان گلر اصلی تیم ملی جوانان کار می‌کند، علاوه بر او، آیدین قویدل نیز دروازه‌بان دیگر ملوان است که با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشته است احتمالا به‌زودی به اردوی تیم ملی امید دعوت خواهد داشت، این دو نفر در کنار ایمان صادقی و سید حسین حسینی، چهار دروازه‌بان ما هستند که فکر می‌کنم تا با تمرینات و عملکرد فوق‌العاده‌شان تا سال‌ها دروازه ملوانان را بیمه کنند. ما چهار دروازه‌بان که مجموع سن شان به 80 سال نمی‌رسد اما بسیار باتجربه و قوی کار می‌کنند.

دیدگاه‌ها