کد خبر : 1241401 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

فقط با پورحیدری احوالپرسی کردم

فرکی: استقلال صحبتی با من نکرده

من در جریان نیستم و استقلال هم فعلا پیشنهادی به من نداده است. من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و باید برای فصل بعد فقط یک توافق جزئی انجام بدهیم.

فرکی: استقلال صحبتی با من نکرده
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد حسین فرکی یکی از گزینه های داخلی سرمربیگری استقلال است. این را مقداد نجف نژاد هم تلویحا گفته و تاییدش کرده است. فرکی اما در جریان پیشنهاد استقلال نیست و می گوید صحبتی با او انجام نداده اند.

 سرمربی موفق سپاهان که با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم رسید در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« من در جریان نیستم و استقلال هم فعلا پیشنهادی به من نداده است. من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و باید برای فصل بعد فقط یک توافق جزئی انجام بدهیم. از نظر اخلاقی هم درست نیست که من در مقطع فعلی درباره استقلال صحبت کنم. چون مربی سپاهان هستم و به این تیم متعهدم. »

فرکی می گوید:« دوشنبه که در کلاش دانش افزایی مربیان بودم، منصور خان پورحیدری با من تمالس گرفت و می خواست قهرمانی سپاهان را به من تبریک بگوید. منصور خان همیشه به من لطف دارد. در این تماس صدایش قطع و وصل می شد و من هم گفتم که بعدا تماس می گیرم. این تماس هم فقط لطف منصور خان را به من نشان می داد که قصد داشت قهرمانی سپاهان را تبریک بگوید.»

دیدگاه‌ها