کد خبر : 1250698 | 15 تیر 1394 ساعت 15:15 | 149K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش روز:

اهداف پشت پرده ملاقات مدیر رئال با مالکانPSG

روز گذشته نسخه دیجیتال مجله فرانس فوتبال، در گزارشی فاش ساخت که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، روز شنبه در دوحه قطر، با مالکان باشگاه پاری سن ژرمن ملاقات کرده است.

اهداف پشت پرده ملاقات مدیر رئال با مالکانPSG
به گزارش "ورزش سه"، ملاقات پرز با امیر تمیم الثانی، یکی از سهامداران برجسته باشگاه پاری سن ژرمن، در رسانه های فرانسه بازتاب گسترده ای داشته است. نمی توان به روشنی ادعا کرد که هدف از این ملاقات چه بوده است. از طرفی شرکت ساختمانی فلورنتینو پرز با قطری ها چند سالی است که در زمینه های عمرانی و ساخت و ساز در این کشور قرارداد دارد و از طرفی دیگر این ملاقات می تواند جنبه های فوتبالی نیز داشته باشد.

همزمانی سفر پرز به قطر با حضور زلاتان ابراهیموویچ در این کشور می تواند در نوع خود جالب و سوال برانگیز باشد. زلاتان همراه با ایجنت معروفش، مینو رایولا، روز شنبه و همزمان با حضور پرز در دوحه، با ناصرالخلیفه، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن ملاقات داشت. زلاتان این روزها بسیار مورد توجه باشگاه میلان قرار دارد و با توجه به بخشیده شدن محرومیت PSG از جانب یوفا و دست باز این تیم برای خرید و فروش در بازار نقل و انتقالات، این ملاقات را می توان برای بررسی راه های خروج زلاتان نیز ارزیابی نمود.

با همه این اوصاف هنوز نمی توان ادعا کرد که پرز در این سفر، با الخلیفه نیز دیدار داشته است یا خیر اما با توجه به اینکه در هر دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن، بازیکنانی برای جابجایی وجود دارند، حضور پرز در دوحه و ملاقلاتش با مالک PSG ، مهم ارزیابی شده است.

به ادعای رسانه های اسپانیا، اینکه پرز به ملاقات مالک قطری رفته، نشان دهنده این است که احتمالا رئال مادرید به یک یا دو بازیکن پاری سن ژرمن علاقمند است و باب مذاکره را باز کرده است. زلاتان، کاوانی، وراتی و مارکینیوس(برای جانشینی راموس)، 4 بازیکنی هستند که رئال ممکن است روی خریدشان حساب بازی کرده باشد. (هرچند که چندی پیش شایعه علاقه رئال به وراتی از سوی این باشگاه تکذیب شده بود.)

اما منبع فرانسوی از احتمال مذاکره دو طرف بر سر انتقال کریستیانو رونالدو نیز نوشته است. جذب رونالدو یکی از رویاهای مالکان قطری PSG است. رونالدو تا سال 2018 با رئال قرارداد دارد و سالیانه 21 میلیون یورو نیز حقوق دریافت می کند.
دیگر بازیکن رئال که می تواند مورد توجه باشگاه پاریسی قرار داشته باشد، کریم بنزماست. این احتمال که با آمدن یک مهاجم کهکشانی همچون آگوئرو و حتی زلاتان، بنزما به یک نیمکت نشین در این تیم تبدیل شود بالاست و به همین دلیل احتمال مذاکره دو طرف بر سر معاوضه بنزما و زلاتان نیز وجود دارد.

آنچه مسلم است اینکه رابطه پرز با قطری ها همواره رابطه ای ایده آل بوده است و دو طرف چه در زمینه ورزشی و چه تجاری، همکاری های خوبی با یکدیگر در طی سالیان اخیر داشته اند. او بارها در مجامع ورزشی و حتی غیرورزشی در کنار ناصر الخلیفه مشاهده شده است که آخرین نمونه آن را در مسابقات تنیس ویمبلدون شاهد بودیم.

حال بد نیست نگاهی بیندازیم به مهره هایی که ممکن است رئال بر سر جذبشان با مالکان قطری PSG وارد مذاکره شده باشد:

زلاتان : در فرانسه اطمینان دارند که زلاتان تابستان جاری پاریس را ترک خواهد کرد. او فصل گذشته در 37 بازی موفق به زدن 30 گل شد و یک سال دیگر از قراردادش نیز باقی مانده است.

کاوانی : این مهاجم اروگوئه ای، در 95 بازی تاکنون 53 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده و سالانه 10 میلیون یورو نیز حقوق دریافت می کند. انتقال او از ناپولی به پاری سن ژرمن، 64 میلیون برای پاریسی ها هزینه در پی داشت.

وراتی : هافبک ایتالیایی که به درخواست آنچلوتی از پسکارا خریداری شد. او با 22 سال سن، دو فصل است که موردتوجه رئال قرار دارد.

مارکینیوس : مدافع مرکزی برزیلی PSG که با رقم 31 میلیون یورو از رم خریداری شد، با 21 سال می تواند جایگزین خوبی برای راموس جدایی طلب باشد. او با حضور تیاگو سیلوا و داوید لوئیز، فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن پیدا نمی کند.



دیدگاه‌ها