کد خبر : 1257653 | 14 مرداد 1394 ساعت 17:02 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

زمان انتقام کیانی از تراکتور

دربی شهر تبریز در حالی در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر بین دو تیم تراکتور سازی و گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد که در ترکیب دو تیم بازیکنانی وجود دارند که در ترکیب سالهای گذشته تیم مقابل بازی کردند.

زمان انتقام کیانی از تراکتور
به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی کاپیتان سال گذشته تراکتور سازان که در فصل نقل و انتقالات با بی مهری از سوی کادر فنی به تیم همشهری و رقیب گسترش فولاد پیوسته است در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی های خود است. البته او به دلیل بی انضباطی پس از تعویض در بازی قبلی مورد غضب کمالوند هم قرار گرفته است.

مهدی کیانی را باید جز آن دسته از بازیکنان تراکتور سازی دانست که در صعود این تیم به لیگ برتر در کنار فراز کمالوند کمک شایانی انجام داد و در طول سالها حضور خود در این تیم مورد حمایت بسیار طرفدارن نیز قرار گرفته تا آنجایی که هواداران به او لقب مهدی با تعصب داده بودند.کیانی در سالهای حضورش در تراکتور روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد.او در تراکتور توانست یک عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

حضور مهدی کیانی در تراکتور با حواشی نیز روبرو بود که از آن جمله می توان به مشکلات او و امیر قلعه نوعی اشاره کرد که باعث او در شانزده بازی فصل به دلیل مشکل انظباطی از ترکیب تراکتور سازان از ترکیب خارج شده بود تا در نهایت با درخواست بیشمار هوادارن و معذرت خواهی خود او از امیر قلعه نوعی به ترکیب بازگشت.

کیانی که حالا احتمالا در ترکیب تراکتور حضور خواهد داشت، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابقش دارد. تیمی که شناسنامه او در فوتبال ایران بوده اما در نهایت عذر وی را خواسته است.

دیدگاه‌ها