کد خبر : 1260630 | 27 مرداد 1394 ساعت 12:45 | 26.7K بازدید | 8 دیدگاه

ارشدی:

فقط ساعت 19:15 درورزشگاه تختی بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: فقط ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال می‌رویم و گرنه در میدان حاضر نمی‌شویم.

فقط ساعت 19:15 درورزشگاه تختی بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمد ارشدی در مورد بحث تغییر زمان و مکان دیدار استقلال اهواز مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مخالف تغییر زمان و مکان بازی هستم. تا به الان هیچ رسمی مبنی بر تغییر زمان و مکان بازی نبوده و اگر قرار است سازمان لیگ سنت شکنی کند باید حواسشان باشد چرا که ما هم در زمستان درخواست‌هایی زیادی داریم و نمی‌توانیم هر ساعتی بازی کنیم و باید زمان بازی‌های ما را تغییر دهند.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ از مهدی تاج و سازمان لیگ می‌خواهم به دنبال حاشیه سازی برای فوتبال خوزستان نباشند چرا که در غیر اینصورت این رفتارها تعاملات را از بین می‌برد.

مدیرعامل استقلال اهواز در مورد اینکه قرار است بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود، تصریح کرد: بازی باید در ورزشگاه تختی انجام شود. این ورزشگاه، ورزشگاه خانگی ما است و سازمان لیگ هم در ابتدای مسابقات با این مسئله موافقت کرده است. اگر بازی ساعت 19 و 15دقیقه در ورزشگاه تختی انجام نشود ما درون میدان حاضر نمی‌شویم.

وی در پایان گفت: متاسفانه برخی افراد درون اهواز قصد حاشیه سازی برای تیم را دارند. این افراد بدانند مدیریت باشگاه و کادرفنی تمام مسائل را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد تیم دچار مشکل شود. ما با قدرت مقابل حواشی می‌ایستیم.


دیدگاه‌ها