کد خبر : 1268360 | 28 شهریور 1394 ساعت 13:01 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

توانایی شکست تراکتورسازی را داریم

دایی: فرید کریمی بیاید خوشحال می‌شویم

مربی صبای قم معتقد است توانایی حذف تراکتورسازی و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی را دارند.

دایی: فرید کریمی بیاید خوشحال می‌شویم
محمد دایی در خصوص وضعیت صبا پیش از بازی با تراکتورسازی به "ورزش سه" گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. مقابل استقلال خوزستان و در گرمان اهواز بازیکنانمان تمام تلاششان را انجام دادند و از نظر کادر فنی عملکرد قابل قبولی داشتند. آمادگی بدنی بازیکنان به آنچه که مد نظرمان بود تا حدود زیادی نزدیک شده است و امیدواریم بازی خوبی برابر تراکتورسازی ارائه کنیم.

او ادامه داد: تراکتورسازی از مهره‌های خوبی در تمام پست‌ها بهره می‌برد ولی ما آنها را آنالیز کردیم و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. این مسابقه برای هر دو تیم سخت است. در جام حذفی تیم‌ها با کوچکترین اشتباه کنار می‌روند و ما به بازیکنان گفتیم سعی کنند اشتباهات کمتری داشته باشند تا به مرحله بعد صعود کنیم.

مربی صبای قم با بیان اینکه به توانایی بازیکنانمان اطمینان داریم، ابراز کرد: تنها به پیروزی مقابل تراکتورسازی فکر می‌کنیم و اگر تلاش بازی قبل را داشته باشیم 100 درصد می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

دایی با اشاره به رتبه صبا در جدول گفت: تمرینات زیادی پیش از شروع لیگ نداشتیم و تیممان دیر بسته شد. هفته‌های ابتدایی شرایط بدنی مناسبی نداشتیم اما به مرور زمان وضعیت بهتری پیدا کردیم و نفرات تیم با هم هماهنگ شدند. اگر ما نیز مثل سایر تیم‌ها یکی، دو ماه زودتر تمریناتمان آغاز می‌شد مطمئنا جایگاه بهتری داشتیم و امتیازات بیشتری جمع می‌کردیم ولی در مجموع با توجه به شرایط نتایجی که داشتیم بد نبوده است.

او اردوی اردبیل صبا را در بهتر شدن آمادگی بدنی بازیکنان 100 درصد موثر دانست و افزود: در اردو همه با تمام توان کار می‌کردند. خوشبختانه بعد از آن تمرینات نسبت به چند هفته اول وضعیت بهتری داریم و امیدواریم در ادامه فصل به شرایطی مطلوبی که مد نظرمان است دست پیدا کنیم.

مربی صبا در خصوص غائبان صبا مقابل تراکتورسازی گفت: مصدومیت مسعود حق‌جو تا حدودی بهبود پیدا کرده است اما متاسفانه این بازیکن به بازی با تراکتورسازی نمی‌رسد.

دایی پیرامون عملکرد خط دفاعی صبا در این فصل گفت: از روی نقطه پنالتی و یک ضربه آزاد که به اشتباه خطا اعلام شد دو گل در این فصل دریافت کردیم و در دو مسابقه دروازه تیم بسته ماند. خوشبختانه خط دفاعی ما در این فصل قابل قبول کار کرده و نفراتی که در این پست داریم جزء بازیکنان خوب هستند که مطمئنا در ادامه فصل کمک زیادی به ما خواهند داشت.

او با اشاره به پایان سربازی فرید بهزادی کریمی بازیکن صبای قم که در تراکتورسازی حضور دارد، عنوان کرد: مدیران باشگاه پیگیر این قضایا هستند ولی اگر او به جمع ما اضافه شود خوشحال خواهیم شد. کریمی بازیکن خوبی است که می‌تواند به ما کمک کند. متاسفانه از نظر تعداد مهره خوب از سایر تیم‌ها عقب هستیم که اگر چند بازیکن اضافه کنیم می‌توانیم روند بهتری در طول فصل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها