کد خبر : 1311633 | 26 اسفند 1394 ساعت 21:15 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

فان خال: به هواداران یک نتیجه بزرگ بدهکاریم

سرمربی یونایتد می گوید هواداران این تیم لیاقت کسب یک پیروزی بزرگ را در الدترافورد دارند.

فان خال: به هواداران یک نتیجه بزرگ بدهکاریم
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای تحقق ماموریتی غیر ممکن در تلاش است تا مقابل لیورپول در الدترافورد با کسب پیروزی 3-0، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شود.

لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد، در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت:" ما همواره به هواداران کسب نتایج بزرگ را بدهکار هستیم چرا که آن ها پول می پردازند و راهی استادیوم می شوند و ما نیز باید پاسخ آن ها را بدهیم. این یک چالش بزرگ است و ما باید به تحقق آن باور داشته باشیم. اولین مسئله مربوط به بازیکنان و هواداران می شود. ما نتوانسته ایم انتظارات هواداران را برآورده کنیم اما آن ها همچنان از تیم حمایت می کنند. نیمه اول دیدار رفت نمایش خوبی نداشتیم و باید بسیار بهتر کار کنیم چرا که جز این شانسی برای پیروزی نخواهیم داشت."

دیدار فردا شب یونایتد مقابل لیورپول، صد و پنجاهمین بازی این سرمربی هلندی در رقابت های اروپایی محسوب می شود:" 150 بازی در اروپا؟ تعداد زیادی است اما برای من مهم ترین مسئله نتیجه دیدار مقابل لیورپول است. در کنار هوادارانمان کسب پیروزی 2-0 مقابل این تیم امکان پذیر خواهد بود."

فان خال در پایان درباره حضور فلینی در دیدار فردا شب گفت:" من نمی توانم به شما بگویم فلینی بازی خواهد کرد یا خیر چرا که نمی خواهم ترکیب اصلیم را برای بازی فردا لو دهم."

دیدگاه‌ها