کد خبر : 1314414 | 15 فروردين 1395 ساعت 15:22 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

MCK، فرمول زیدان برای بی اثر کردن MSN

زین الدین زیدان بهتر از هر کسی می دانست که برای خنثی کردن نقشه های تاکتیکی بارسلونا ابتدا باید به دنبال پیدا کردن راه چاره ای برای مهار مثلث MSN باشد.

MCK، فرمول زیدان برای بی اثر کردن MSN
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در حالی به نوکمپ رفته بود که در کاتالونیا، صحبت از برتری با بیش از سه گل مطرح بود و شاید هیچ هوادار بارسا تصور شکست برابر رئال را نیز در ذهن نداشت اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد و این کهکشانی ها بودند که 10 نفره موفق به پیروزی 2-1 بر آبی اناری ها شدند. رئال نشان داد که هرگز تسلیم نخواهد شدو تحت هر شرایطی این توانایی ذهنی را دارد تا بارسا را در خانه اش نیز با شکست مواجه کند.

زیدان این برتری را بیش از هر چیزی مدیون نقشه های درستش برای مهار مثلث مسی، سوارز و نیمار است. زیزو که می دانست بنیتس در بازی رفت با گذاشتن خامس بجای کاسمیرو در ترکیب اصلی چگونه بازی را از کف داد و 4 گل از بارسا دریافت کرد، در بازی شب گذشته ایسکو و خامس را نیمکت نشین کرد و کاسمیرو را جلوی مدافعان و پشت مودریچ و کروس قرار داد.

مثلث MCK رئال با بستن منافذ در یک سوم دفاعی رئال، اجازه هنرنمایی را از مسی گرفته و نگذاشتند فوق ستاره آرژانتینی به خوبی نیمار و سوارز را تغذیه کند. کاسمیرو با 12 بار توپگیری از بازیکنان بارسا نشان داد که نقش او تا چه میزان در این رئال مادرید حیاتی است و نوید تولد ماکله له ای دیگر در تیم کهکشانی داد.

نیمار شب گذشته تنها یک بار اقدام به شوتزنی کرد که آن هم خارج از چارچوب بود و سوارز نیز در یکی از شب های افت خود قرار داشت. حضور موثر مودریچ و کروس در پرس کردن بارسلونا از میانه زمین در کنار درخشش کاسمیرو، از مهمترین دلایل مهار و بی اثر شدن مثلث MSN بارسلونا بودند.

به اینها البته باید خستگی مسی، سوارز و نیمار به دلیل حضور در بازی های ملی و نیز دیدار سنگین دو روز دیگر برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان را نیز اضافه کرد که تا حدی تمرکز لازم را از ستارگان بارسا گرفته بود. زیدان که به نظر می رسد حالا به ترکیب 11 نفره اصلی خود دست یافته، با مثلث BBC در فاز جلو و MCK در عقب زمین، حالا امیدوارنه تر از همیشه به کسب اوندسیما فکر می کند.

دیدگاه‌ها