کد خبر : 1318377 | 29 فروردين 1395 ساعت 18:10 | 40.2K بازدید | 1 دیدگاه

عربشاهی: برانکو غرور را به پرسپولیس برگرداند

ضیا عربشاهی هم از دیگر بازیکنان قدیمی و قرمز هاست که از برد پرسپولیس برابر تیم فوتبال استقلال در پوست خودش نمی‌گنجد.

عربشاهی: برانکو غرور را به پرسپولیس برگرداند
به گزارش "ورزش سه"،  ستاره سابق قرمزها می‌گوید: این دربی برایم لذت بخش بود و بعد از خداحافظی از فوتبال دربی به این خوبی ندیده بودم.

او می‌افزاید: ما در سال 65 استقلال را 3-0 بردیم اما بعد از 30 سال رازی را برایتان میگویم که ما در فکر شش تایی کردن نبودیم وقتی 3 تا زدیم، دقیقه 60 بود و به خاطر شاهرخ که برادرش در استقلال بود بازی را نگه داشتیم و فقط بین خودمان پاسکاری می‌کردیم حتی علی آقا در این دقائق رحیم یوسفی که اولین بازیش برای پرسپولیس بود جای ممد مایلی آورد زمین تا بازی را نگه داریم، اگر حساسیت‌ها و کری های حالا بود بازی را با 6 گل تمام می‌کردیم. آن روز ما عالی بودیم.

عربشاهی درباره بازی ادامه می‌دهد: پرسپولیس استقلال را در میانه زمین برد، در ایران که هیچ در آسیا هم کمتر کسی رقیب این خط میانی است، ترکیب مسلمان، احمدزاده وعالیشاه عالی هستند، پشت این خط هم کمال بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کند و در دربی در غیاب او نوراللهی عالی کار کرد، بگذریم از مهدی طارمی وعلیپور اما این 5 نفر مردان میانی فوق العاده هستند. در تیم ملی زمانی به شما گفتم که رضا حقیقی وامید ابراهیمی باید در تیم ملی جایگزین آندو و نکونام شوند، از آن روز گذشت واین 2 آمدند پرسپولیس و استقلال،نمی‌دانم حقیقی چرا آن طور افت کرد اما حالا کمال کامیابی نیا بهترین هافبک تدافعی در ایران است ودر تیم ملی باید جای عزت اللهی بازی کند البته عزت اللهی هم خیلی خوب است. من امروز باید شجاعانه از برانکو تشکر کنم که بعد از سال‌های سال غرور وشکوه را به تیمم برگرداند.

دیدگاه‌ها