کد خبر : 1321102 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

عشوری: بازی ملوان از سیاه‌جامگان سخت‌تر است

هافبک دفاعی تراکتورسازی می‌گوید بازی با ملوان به نسبت دیدار با سیاه‌جامگان دشوارتر است.

عشوری: بازی ملوان از سیاه‌جامگان سخت‌تر است

سینا عشوری در مورد دیدار پیش رو با ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی با ملوان سخت است از زمانی که آقای احمدزاده به این تیم آمده ملوان یک دست شده است، این تیم بسیار قابل احترام است و بازیکنان با تجربه خوبی دارد از مازیار زارع گرفته تا پژمان نوری و رافخایی و ... این دیدار نسبت به سیاه‌جامگان خیلی سخت‌تر است. تنها فرقش این است که ما مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم. کسانی که همیشه با حمایت‌هایشان به ما کمک کرده‌اند.


او در مورد کامنت‌های توهین‌آمیز برخی بعد از بازی سیاه‌جامگان که در صفحات مجازی بازیکنان تراکتور گذاشته شد نظرش را اینگونه بیان کرد: آن کسانی که می‌آیند و در صفحه مجازی توهین می‌کنند هواداران واقعی تراکتور نیستند ما اولین بازیکنانی بودیم که توانستیم تراکتور را در آسیا به مرحله بعد ببریم و این موضوع خیلی با ارزش است و هواداران واقعی ما از این موضوع خوشحال هستند و همین جاها هست که فرق بین هوادار واقعی و تماشاگرها مشخص می‌شود.


هافبک سرخپوشان تبریزی درباره اینکه به نظرش تراکتور شانس کسب سهمیه دارد یا خیر می‌گوید: ما شانس قهرمانی را از دست دادیم ولی به کسب سهمیه امیدواریم من فکر می‌کنم فشردگی بازی‌ها و خستگی ناشی از این قضیه ما را خیلی اذیت کرد.


عشوری در پایان در مورد اینکه گفته بود برای پیروزی بازی با الهلال برنامه خاصی دارند و قرار است رقص به خصوصی انجام بدهند و دلیل اینکه این کار را نکردند افزود: راستش لحظه آخر پشیمان شدیم. مهمترین چیز پیروزی بود که به دست آوردیم.

دیدگاه‌ها