کد خبر : 1324280 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:38 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

با سکوت به یک پیروزی خیلی خوب رسیدیم

ایران‌پوریان: حیف که در کورس قهرمانی نیستیم

دفاع راست باتجربه تراکتورسازی می‌گوید لااقل پیروزی در دیدار با استقلال بودند.

ایران‌پوریان: حیف که در کورس قهرمانی نیستیم

محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سنگین، پربرخورد و درگیرانه بود. ما در هر دو نیمه بهتر بودیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان به نحواحسن استفاده کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم خدا را شکر توانستیم 3 گل بزنیم، شایسته پیروزی بودیم و به آن هم رسیدیم. با توجه به حواشی‌ای که قبل از بازی برای ما ساختند و در مورد تیم ما اظهارنظرهایی کردند و گفتند تراکتوری‌ها می‌خواهند فلان کار را در روز بازی انجام بدهند و از این حرف‌ها اهمیتی ندادیم و با سکوت به یک پیروزی خیلی خوب رسیدیم.


او در مورد اینکه شانس قهرمانی را از استقلال گرفتند و چه حسی بابت این قضیه دارند ادامه داد: تمام هدفمان این بود ببریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم و اصلا برایمان مهم نبود که چه تیم می‌خواهد قهرمان شود. هدفمان شاد کردن دل هواداران تراکتورسازی است.


وقتی از این بازیکن سوال شد چرا تماشاگران تراکتورسازی همانند سابق از این تیم حمایت نمی‌کنند پاسخ داد: تماشاگران خوبی از بازی ما با استقلال استقبال کردند شاید به خاطر بازی گسترش و پرسپولیس هواداران ما نتوانستند به تهران بیایند و یا شاید به خاطر اینکه نمی‌توانیم قهرمان شویم. اما دلیل اصلی‌اش را باید دوربین را بین تماشاگران ببرند و دلیل اصلی‌اش را از خود آنها سوال کنند که چرا کمتر به استادیوم می‌آیند.


او درباره اینکه با توجه به اینکه با این برد یک قدم به کسب سهمیه نزدیک شدند و این کار را می‌کنند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: ما تلاشمان را می‌کنیم که در بازی آخر هم نتایج قابل قبولی بگیریم. ما در نیم فصل دوم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم ولی امتیازهای بدی را مقابل تیم‌های صبا، سیاه‌جامگان یا بعضی از تیم‌های دیگر از دست دادیم وگرنه الان در کورس قهرمانی بودیم. در دو بازی 8 امتیاز از دست دادیم ولی باز هم خدا را شاکریم که استقلال را بردیم.  امیدوارم در بازی آخر هم جبران کنیم.


ایران‌پوریان در پایان درباره اینکه برنامه‌شان برای دو بازی پیش رو یعنی با استقلال اهواز در لیگ و با النصر قطر در لیگ قهرمانان آسیا چیست افزود: ما برای پیروزی مقابل استقلال اهواز می‌رویم و به کسب سهمیه فکر می‌کنیم و باید بتوانیم رتبه‌ای که داریم را حفظ کنیم و از زمین پیروز بیرون بیایم و در جام قهرمانان آسیا هم بازی سختی داریم. باید بزرگی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها