کد خبر : 1346596 | 15 مرداد 1395 ساعت 00:50 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

استانوویچ:

رفتار مورینیو با شواینی، مجازات زندان دارد!

دژان استانوویچ، یکی از اعضای اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال که وکیل نیز هست، معتقد است ژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد، به دلیل رفتاری که با باستین شواین اشتایگر، هافبک باتجربه آلمانی داشته، باید زندانی شود!

رفتار مورینیو با شواینی، مجازات زندان دارد!

 به گزارش "ورزش سه"، مورینیو،  شواین اشتایگر را به تیم ذخیره های منچستر یونایتد فرستاده؛ تصمیمی که با واکنش کارل هاینس رومینیگه، نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، همراه شده است. در این بین استانوویچ که معتقد است مورینیو خط قرمز بزرگی را زیر پا گذاشته، ادعا کرد می تواند سرمربی شیاطین سرخ را به خاطر این اقدام، زندانی کند.


او به سرویس جهانی بی بی سی گفت:" این حرکت بسیار زشت بود. اگر او در اسلوونی چنین اقدامی انجام می داد، بالاترین مجازات که سه سال زندان است برایش در نظر گرفته میشد. حرکت او باعث کاهش اعتماد به نفس باستین شده است.

 

 

1130987

 

 

مورینیو یک الگوی بد ایجاد کرده است. من می توانم او را به خاطر این کار به دادگاه بکشانم. اگر شما به کسی توهین کنید، مجازات آن زندان است. اگر  شواین اشتایگر شکایتی تنظیم کنند، من برای مجازات مورینیو اقدام خواهم کرد.


همه بازیکنان تیم اول باید در یک محل با مربیان اصلی تمرین کنند؛ همراه با یکدیگر و در کنار همه اعضای تیم. این موضوعی است که باید هر باشگاهی  طبق قوانین فیفا رعایت شود."

دیدگاه‌ها