کد خبر : 1355896 | 16 شهریور 1395 ساعت 21:05 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

شلوغی و آشوب در متروی شن‌یانگ

حضور پر تعداد هواداران چینی در ورزشگاه شن‌یانگ در پایان بازی و برگشت به خانه برای آن‌ها دردسرساز شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دیدار دو تیم چین و ایران در مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی در نهایت با تساوی به پایان رسید.  پایان این بازی مصادف با ساعت 10 شب به وقت محلی شهر شن‌یانگ شد و همین موضوع مشکلاتی را برای هواداران چینی که به استادیوم آمده بودند ایجاد کرد.

 


به گفته منابع چینی هواداران چین پس از خروج از استادیوم و برای رسیدن به خانه امکانات کافی را در اختیار نداشتند. تاکسی‌ها مبالغ را افزایش داده بودند و خطوط مترو هم قطار کافی برای انتقال هواداران در اختیار نداشتند و به همین علت درهای مترو بسته شده تا ناآرامی‌ها و آشوب در متروی شن‌یانگ بیشتر از این نشود.

 

 

1140928


پس از اینکه درهای مترو بسته شد هواداران چینی مجبور شده‌اند مسافتی 7، 8 کیلومتری را با پای پیاده به خانه برگردند و این موضوع باعث ناراحتی و نارضایتی هواداران شده است.

 


گفتنی است تیم شهر شن‌یانگ در لیگ برتر چین حضور ندارد و در دسته پایین‌تر به کار خود ادامه می‌دهد. با این حال مسئولان فدراسیون چین به دلیل خاطره‌های خوبی که از استادیوم این شهر داشتند ترجیح دادند تا بازی مقابل ایران در این ورزشگاه برگزار شود و باید دید که آیا با توجه به کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه و هم‌چنین فراهم نبودن امکانات برای هواداران در بازگشت به خانه، مسئولان فدراسیون چین رضایت به برگزاری مسابقه‌های بعدی تیم ملی چین در این ورزشگاه خواهند داد یاخیر .

دیدگاه‌ها