کد خبر : 1356473 | 19 شهریور 1395 ساعت 14:52 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری مهاجری پیش از بازی با استقلال خوزستان

مهاجری :شنبه بدترین روز برای برگزاری لیگ است

نشست خبری سرمربی پدیده پیش از بازی با استقلال خوزستان برگزار شد .

مهاجری :شنبه بدترین روز برای برگزاری لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده درباره بازی مقابل قهرمان فصل گذشته گفت: ما از شروع لیگ سه هفته خارج از خانه بودیم و فردا به طور ۱۰۰درصد می توانیم میزبان باشیم. ما در مجموع تاکتیکی مقابل سایپا کامل بودیم اما تعطیلات از راه رسید. در حالی که  بازی تیم ملی کیفیت لازم را نداشت. در نهایت امیدواریم به جام جهانی برویم. در حالی که تعطیلات طولانی و مداوم تمرکز و انگیزه را کم می کند. ما با پرداخت هزینه دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان را فراهم کردیم. ولی وقتی لیگ تعطیل می شود مجبوریم دوباره بدنسازی کنیم و اینگونه فوتبال باشگاهی ما ضرر خواهد کرد.

 

وی درباره غیبت بازیکنانش برابر استقلال گفت: گرامی و کفشگری قطعا نیستند. اما خذیراوی و کمندانی آمادگی کامل ندارند.


مهاجری درباره بازی با قهرمان فصل گذشته گفت: در خانه به دنبال برد هستیم. آنالیز خوبی از حریف داریم و می خواهیم از امتیاز میزبانی بهره کامل ببریم.


سرمربی پدیده با بیان اینکه شنبه بدترین زمان برگزاری بازی ماست نسبت به این مساله گلایه کرد و گفت: می شد در روزی بهتر مثل پنجشنبه یا جمعه بازی برگزار شود. در هر حال انتظار داریم مورد حمایت هوادارانمان قرار بگیریم، هرچند دربی منچستر همزمان با بازی ماست اما تماشاگر باید حضوری حمایت کند تا دلگرم شویم. حمایت مجازی و پای تلویزیون مثل حضور در ورزشگاه روحیه بخش نیست.

دیدگاه‌ها