کد خبر : 1369653 | 12 آبان 1395 ساعت 15:22 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف‎مان صعود به لیگ برتر است

تارتار: می‌خواهیم سپاهان را حذف کنیم

سرمربی پارس جنوبی اعتقاد دارد که بازی با سپاهان به بازیکنان تیمش انگیزه می‌دهد.

تارتار: می‌خواهیم سپاهان را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پیش از بازی با سپاهان در جام حذفی پاسخ خبرنگاران را داد:


شرایط مان خوب است
خدا را شکر شرایط پارس جنوبی بعد از سه هفته ناکامی که داشتیم با گرفتن دو برد پیاپی خیلی خوب است. تیم از نظر بدنی شرایط مساعدی دارد و امیدوارم بتوانیم مقابل حریف در زمین خودش یک بازی تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.

 

بازی با سپاهان به ما انگیزه می دهد
جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نتیجه بازی‌های آن قابل پیش‌بینی نیست. سپاهان تیم بزرگی است که تمام بازیکنان و عوامل آن قابل احترام هستند. در جام حذفی هدف ما این است که بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و این مسابقه برای بازیکنان ما ایجاد انگیزه خواهد کرد.


به ذخیره هایمان بازی می دهیم

به هرحال هدف اصلی پارس جنوبی تمرکز روی لیگ یک است؛ اما برای این مسابقات هم برنامه داریم. در بازی با سپاهان سعی کردیم از بازیکنانی بهره ببریم که کمتر بازی کرده‌اند یا بازی به آنها تاکنون نرسیده است؛ البته این به این معنی نیست که این مسابقات را دست کم گرفته‌ایم؛ بلکه برای ایجاد انگیزه چنین تصمیمی اتخاذ شده و برنامه کلی این است که برای نتیجه گرفتن به اصفهان برویم.


می خواهم به لیگ برتر صعود کنیم
از روز اول با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شدیم، تمام مسئولان باشگاه می‌دانستند که نباید انتظار صعود را از ما داشته باشند. با این حال خود من به شخصه انتظارم از بازیکنان تیمم بالاست و با پتانسیلی که وجود دارد خواسته‌ام صعود به لیگ برتر است. چیزی کم و کسر نداریم و با مدعیان لیگ یک بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و حتی بهتر از آنها بازی کردیم. یک سری کمبودها در بعضی از پست‌ها داریم که تا نیم فصل با این شرایط رقابت می‌کنیم؛ اما با تقویت تیم در نیمه دوم لیگ، یکی از مدعیان خواهیم شد. فاصله امتیازات در جدول زیاد نیست و با یکی، دو برد در ادامه شرایط تیم بهتر از این هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها