کد خبر : 1369907 | 13 آبان 1395 ساعت 10:37 | 28.7K بازدید | 1 دیدگاه

العربی در انتظار پاسخ شبکه CANAL+ فرانسه

​​​​​​​لی گوئن پل بازگشت دژاگه (عکس)

باشگاه قطری سخت به دنبال نهایی کردن قرارداد با مربی مشهور فرانسوی است تا به وضعیت خود سرو سامان بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های قطری امروز از ادامه مذاکرات باشگاه العربی با پل لی گوئن و سفر غیرمنتظره او به دوحه برای امضای نهایی قرارداد به عنوان سرمربی جدید خبر داده و مدعی شدند تنها یک مشکل کوچک سر راه این اتفاق قراردارد آن هم فسخ قرارداد این مربی با شبکه معروف CANAL+ است.


لی گوئن بعد از این که از هدایت تیم ملی عمان کنار گذاشته شد در بازگشت به پاریس به عنوان مفسر اول شبکه مطرح و پربیننده CANAL+ در رقابت های باشگاهی این کشور و همچنین لیگ قهرمانان آسیا با آنها همکاری و قرارداد دو ساله ای به امضا رساند که با توجه به همین قرارداد نمی تواند در عرصه باشگاهی و ملی مربیگری کند. 

 

1154527


روزنامه الوطن در گزارش خود پیرامون آخرین وضعیت سرمربی جدید العربی نوشت:« اگر شبکه فرانسوی امروز قرارداد خود را با لی گوئن فسخ کند این مربی تا شب با پروازی اختصاصی به دوحه خواهد رسید تا قراردادش را نهایی کند. اتفاقی که می تواند سرآغاز تحولی جدید در این باشگاه قدیمی دوحه باشد به خصوص در بحث نقل و انتقالاتی و خروج و ورود بازیکنان سرشناس به اردوی تیم».


در همین حال روزنامه الشرق هم به سراغ اشکان دژاگه کاپیتان ایرانی فصل گذشته العربی رفت تا جویای شایعات اخیر پیرامون بازگشتش به العربی شود که اشکان در این گفتگوی کوتاه با ناراحتی از وضعیتی که العربی با آن گریبانگیر شده تصریح کرد تیم ملی ایران باعث شد تا او در اوج آمادگی باقی بماند از همین رو اگرباشگاه و مربی جدید به او نیاز داشته باشند قطعا مشکلی برای بازگشت به لیست نفرات نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها