کد خبر : 1382755 | 06 دی 1395 ساعت 12:29 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

فولاد قید سروش رفیعی را نزده است

سروش رفیعی هنوز وضعیتش با فولاد مشخص نیست و فولادی ها هنوز منتظرند تا او به تیمشان بازگردد.

فولاد قید سروش رفیعی را نزده است

به گزارش"ورزش سه"، نعیم سعداوی در گفت و گوی اخیرش درباره موضوع سروش رفیعی اینگونه پاسخ داده است تا اعلام کند هنوز قید او را نزده اند، صحبت های سعداوی در ادامه می آید: 


باتوجه به این که باشگاه فولاد مدعی است که صد درصد در زمینه رفیعی حق و حقوق متوجه آن ها است و این موضوع را هم به کمیته انضباطی انعکاس داده اند، منتظر هستیم تا این رای هر چه سریع تر اعلام شود. ما نظرمان را هم در رابطه با رفیعی به هیات مدیره انعکاس داده ایم که امیدوارم هستیم رفیعی را برای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشیم. خیلی هم به گمانه زنی هایی که در این زمینه وجود دارد و نظراتی که از سوی افراد مختلف مطرح می شود، توجه نداریم. هیات مدیره با تمام قدرت به دنبال این موضوع است و به طور حتم هیچ یک از اعضای باشگاه تا آخرین لحظه از احقاق حق باشگاه فولاد حتی به اندازه سر سوزن گذشت نمی کند. به هر حال ما معتقدیم قراردادی وجود دارد و همه مجموعه باشگاه نیز پیگیر حق مان هستند.

 

با این حساب هنوز معلوم نیست وضعیت رفیعی به کجا می رسد، آیا باشگاه فولاد برنده این رای می شود و سروش علی رغم میل باطنی باید به فولاد برود یا رفیعی به تیم دلخواهش می رسد؟

دیدگاه‌ها