کد خبر : 1402499 | 22 اسفند 1395 ساعت 18:09 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر عالی بود

آرمات: داور در این بازی اشتباهاتی داشت

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برای ما عالی بود.

آرمات: داور در این بازی اشتباهاتی داشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم،  مسعود آرمات در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه و کسب عنوان چهارمی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: من نباید از بازیکنانم تعریف کنم ولی از آنها کاملاً راضی هستم و با توجه به بضاعتی که داشتیم قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برای ما عالی بود ضمن این که من سال اول حضورم در سایپا را می‌گذراندم. 

 

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم در این بازی برنده شویم اما 2 ست نخست را با استرس و احتیاط بازی کردیم. 

 

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد عملکرد داور گفت: متاسفانه داور در این بازی اشتباهاتی داشت، بهتر است در مواردی که داور تشخیص درستی از صحنه خاصی ندارد از ناظر بازی کمک بگیرد. برای مثال در ست پنجم بازیکن ما توسط داور از زمین اخراج شد. سوال من این است که آیا این داور جرأت دارد با بازیکنان بزرگ نیز همین کار را انجام دهد. به نظر من جواب این سوال منفی است. 

 

آرمات  گفت: بی‌انصافی است که سر یک تیم را اینطور ببرند. مربیان حریف مرتب با داور و ناظر بازی صحبت  می‌کردند ولی هیچ عکس‌العملی از سوی آنها نداشت. 

 

وی در پایان گفت: در فصل جاری شاهد لیگ قدرتمندی بودیم، البته اشکالاتی هم در برگزاری آن وجود داشت که به باشگاه‌ها و سازمان لیگ مربوط می‌شد. امیدوارم نقاط ضعف خودمان را در سال بعد پوشش دهیم و سازمان لیگ قانونمند و قدرتمندی را در لیگ آینده شاهد باشیم. 

 

دیدگاه‌ها