کد خبر : 1406431 | 16 فروردين 1396 ساعت 09:07 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی

دو تیم چلسی و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار می‌تواند برای تعیین قهرمان لیگ برتر نقشی اساسی ایفا کند. در حال حاضر چلسی با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی تاتنهام ، صدرنشین است ولی آنها در بازی اخیر خود مقابل کریستال پالاس پس از مدت ها شکست خوردند و دچار لغزش شدند که این لغزش، دیگر تیم‌ها را امیدوار کرده است.

 

حال با دیدار مهم و سختی که آنها مقابل شاگردان گواردیولا پیش رو دارند، در صورت لغزش دوباره و کاهش اختلاف امتیاز، رقابت برای قهرمانی بار دیگر زنده خواهد شد و چند هفته پایانی با حساسیت بسیار بیشتری پیگیری می‌‌شود.

 

 

1190701

 

 

سیتی پس از تساوی 2-2 مقابل آرسنال، به لندن سفر خواهد کرد و می‌داند که کار دشواری پیش روی آنهاست. با این حال شاگردان گواردیولا که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند، انگیزه بالایی دارند تا با شکست دادن صدرنشین لیگ خود را اثبات کنند و همچنین به جذاب شدن رقابت قهرمانی نیز کمک کنند.

 

با این حال خبر بد برای گواردیولا این است که باکاری سانیا دو تا سه هفته از میادین به دور است و پابلو زابالتا هم آمادگی صد در صد برای همراهی تیمش ندارد. این بدین معناست که احتمالا خسوس ناواس به عنوان مدافع راست برای این تیم به میدان خواهد رفت و وظیفه دشوار مهار ادن هازارد را برعهده خواهد گرفت.

 

گابریل ژسوس نیز به تمرینات تیم اضافه شده ولی هنوز شرایط بازی کردن را به دست نیاورده ولی احتمالا تا پیش از پایان فصل می‌تواند به ترکیب تیم اضافه شود.  در دیگر سو، چلسی مصدوم خاصی ندارد و تنها ویکتور موزس است که ممکن است نتواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1190702

دیدگاه‌ها