کد خبر : 1413243 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 23:23 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اولویت ما لیگ اروپاست

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد اگر استراحت دادن به بازیکنانش در دیدار مقابل آرسنال، کمک کند تا به فینال لیگ اروپا برسند، این کار را خواهد کرد.​​​​​​​

مورینیو: اولویت ما لیگ اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مهمان سلتاویگو خواهد بود و پس از آن باید در روز یکشنبه در امیریتس به مصاف آرسنال بروند؛ دیداری که برای رسیدن به رتبه چهارم جدول این فصل لیگ برتر اهمیت زیادی دارد.

 

شیاطین سرخ در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی و 5 امتیاز بیشتر از آرسنال، در رتبه پنجم قرار دارند اما مورینیو تاکید کرد که اولویت تیمش قهرمانی در لیگ اروپاست.

 

1197102

 

او به خبرنگاران گفت:" می دانم که این رقابت هایی است که منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه تا به حال در آن به قهرمانی نرسیده و فوق العاده است اگر بتوانیم کار را تمام کنیم و بگویم که این باشگاه در همه رقابت های دنیای فوتبال به قهرمانی رسیده است.

 

برای ما به عنوان یک تیم هم خیلی خوب است که بتوانیم به چنین دستاورد خوبی برسیم؛ با توجه به همه مشکلاتی که تا به حال داشتیم و به ما اجازه می دهد تا فصل آینده به چمپیونزلیگ برگردیم.

 

اکنون لیگ اروپا برای ما مهمتر شده و البته به نتیجه هم بستگی دارد و شرایط را بعد از بازی فردا آنالیز می کنیم و اگر لازم باشد که به بازیکنان در دیدار با آرسنال استراحت بدهیم، این کار را می کنیم."

دیدگاه‌ها