کد خبر : 1421061 | 20 خرداد 1396 ساعت 15:43 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران نفت تهران منتظر انتقال سند مالکیت تیم هستند؛

فتاحی: مشکل اصلی سپیدرود امنیت عضدی است

سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ می گوید که صحبت هایی مدیران تیم های لیگی مبنی بر عدم شرکت در مسابقات قطعی نیست و باید ببینیم زمانی که مسابقات شروع می شود چه عکس العملی دارند.

فتاحی: مشکل اصلی سپیدرود امنیت عضدی است

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص تیم های بلاتکلیف لیگ برتر و همینطور لیگ آزادگان صحبت کرده است.


استقلال خوزستان: 


تیم استقلال خوزستان از شرکت گروه ملی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منتقل شده و مشکلی جهت حضور در رقابت ها ندارد.


سپیدرود:

 

در تیم سپیدرود کارها در حال انجام شدن است. فقط یک بحث ورزشگاه می ماند که باید پیگیری شود. باید در ورزشگاه عضدی اصلاحاتی در خصوص نورافکن، ورودی و خروجی ها، بحث رختکن ها و .. انجام شود و مهم ترین مسئله این است که تربیت بدنی استان باید ایمنی ورزشگاه را تایید کند.


پارس جنوبی جم:


تیم پارس جنوبی جم در حال بازسازی رختکن و کارهای مربوط به چمن ورزشگاه است و طی روزهای آینده به جم می رویم تا از نزدیک شرایط ورزشگاه را بررسی کنیم.


نفت تهران:


تا جایی که من در جریان هستم در جلسه ای که با حضور مالک باشگاه نفت و وزارت نفت برگزار شده، قرار شده به زودی سند باشگاه به نام مالکان جدید زده شود و آنها نیز قول داده اند پس از انتقال سند با قدرت در فصل نقل و انتقالات شرکت کنند.


فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات همچنین در مورد تیم های بلاتکلیف لیگ یک نظیر خونه به خونه و اکسین البرز که به صراحت حرف از کنار کشیدن از لیگ زده اند و همینطور سایر تیم هایی که با مشکلات مالی روبرو هستند، عنوان کرد: لیگ یک هنوز شروع نشده و حرف های زیادی در مورد کنار کشیدن از لیگ زده شده است. چون هنوز لیگ شروع نشده هیچ چیز قطعی نیست و زمانی که قطعی شد باید ببینیم چه تیم هایی پای کار می آیند و چه تیم هایی نمی آیند.

دیدگاه‌ها