کد خبر : 1455929 | 31 مرداد 1396 ساعت 09:55 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصودی: تمام تمهیدات پزشکی مهیا بود

پاسخ به کمبود امکانات پزشکی در سالن کشتی تبریز

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز اعلام کرد: تمامی تمهیدات پزشکی در سالن پورشریفی تبریز مهیا بود.

پاسخ به کمبود امکانات پزشکی در سالن کشتی تبریز

به گزارش "ورزش سه"، در پی درگذشت حسین نیک نژاد،‌کشتی گیر پیشکسوت گیلانی در مسابقات پیشکسوتان در تبریز اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به برخی شائبه ها از جمله نبود آمبولانس در سالن پاسخ داد.


حبیب مقصودی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در این باره گفت: تمامی تمهیدات پزشکی در سالن پورشریفی تبریز در خلال برگزاری رقابتهای کشتی نونهالان ، خردسالان و پیشکسوتان مهیا بود.


وی با تسلیت فوت این کشتی گیر به خانواده این قهرمان و جامعه کشتی کشور افزود : 2 پزشک و یک پزشک متخصص قلب به نام دکتر داداشی به همراه یک دستگاه آمبولانس در سالن حضور داشت و در حین رقابت مرحوم حسین نیک‌نژاد دچار ایست قلبی شد که ابتدا عملیات احیاء توسط پزشکان انجام گرفت و سپس با آمبولانس مرحوم حسین نیک‌نژاد به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه در کمال تاسف بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت‌.


حبیب مقصودی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز تصریح کرد: در نزدیکی سالن رقابتها در فاصله اندک 2 بیمارستان بزرگ وجود دارد.


وی افزود: در طول برگزاری 10 روز مسابقات در 3 رده سنی در تبریز در دو رشته فرنگی و آزاد به بهترین نحو میزبانی ، مسابقات برگزار شد.


حسین نیک‌نژاد از استان گیلان که در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور در تبریز حضور داشت، در حین مسابقه دچار ایست قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت‌.


این کشتی‌گیر در رده ی سنی 55 تا60 سال کشتی می‌گرفت و در بازی یک چهارم نهایی در مسابقه با نماینده اصفهان این اتفاق تلخ رخ داد.‌

دیدگاه‌ها