کد خبر : 1508289 | 09 اسفند 1396 ساعت 15:25 | 95.2K بازدید | 0 دیدگاه

اقامتگاه ویژه و دور از دسترس برای داوران دربی

۲۴ ساعت امنیتی برای فغانی و کمک‌هایش

داوران دربی 86 پایتخت با شرایطی ویژه خود را آماده این مسابقه حساس می‌کنند؛ آنها به دور از هر هیاهو و حاشیه‌ای یک شب در اردو خواهند بود تا با آرامش این مسابقه را قضاوت کنند.

۲۴ ساعت امنیتی برای فغانی و کمک‌هایش

به گزارش "ورزش سه"، همیشه روی داوران مسابقه دربی از سوی هواداران فوتبال حساسیت ویژه ای وجود داشته است؛ چه آن زمان که داوران قدیمی مسابقه را سوت می‌زدند، چه در دوران استفاده از داوران خارجی و چه حالا که چند سالی است این مسابقه به داوران خوب فوتبال ایران می‌رسد. در این بین وقتی قرار شد سوت قضاوت دربی 86 به علیرضا فغانی برسد، مشخص شد چنین انتخابی به دلیل حضور اینفانتینو است.  چراکه از چند روز قبل گفته می‌شد موعود بنیادی‌فر نفر دوم لیست الیت داوری ایران این مسابقه را قضاوت می‌کند.


حالا علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در دربی مقابل چشمان جیانی اینفانتینو مسابقه حساس فوتبال ایران را قضاوت می‌کنند و خیلی‌ها انتظار دارند بهترین داوری از سوی این تیم انجام شود. تیمی که قرار است در جام جهانی 2018 روسیه به نمایندگی از داوران ایرانی حضور داشته باشد.


حساسیت‌های موجود سبب شده تا مسئولان برگزاری مسابقه با همکاری برخی نهادهای امنیتی فغانی و کمک‌هایش را یکروز قبل از دربی به یک اردو ببرند. با توجه به شایعاتی هم که طی یکی، دو روز آینده درباره احتمال تبانی در دربی مطرح شده، مسئولان فوتبالی و امنیتی ترجیح دادند تا فغانی و کمک‌هایش در آرامش کامل قرار داشته باشند و خود را برای بازی فردا آماده کنند.


در فاصله 24 ساعت تا شروع دیدار استقلال و پرسپولیس برای اینکه تیم داوری دربی در آرامش باشد، فغانی، منصوری، سخندان و بنیادی‌فر در یک هتل آپارتمان که همکاری‌هایی با حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دارد، استقرار می‌یابند. قرار است در این هتل مجلل آنها بدون اینکه مراجعه کننده‌ای داشته باشند و کسی را ملاقات کنند روی قضاوت مسابقه دربی تمرکز داشته باشند و همه مسائل برایشان زیر نظر گرفته شود تا مشکلی ایجاد نشود.


همچنین قرار است فغانی و کمک‌هایش فردا قبل از بازی با خودروهای مخصوص به ورزشگاه بروند و خود را برای مسابقه گرم کنند و به زمین بروند.

دیدگاه‌ها