کد خبر : 1515594 | 17 فروردين 1397 ساعت 21:30 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: تاکتیک دیدار با الریان نیمه اول جواب نداد

سرمربی استقلال می گوید که این تیم در دو نیمه دو عملکرد متفاوت داشته است.

شفر: تاکتیک دیدار با الریان نیمه اول جواب نداد

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پس از دیدار با سیاه جامگان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟
 

خیلی بابت نتیجه و عملکردمان در نیمه دوم خوشحالم. برای زدن گل خیلی خوب و محکم بودیم. باید از حریفمان هم تمجید کنم و نمی دانم چرا در انتهای جدول هستند. می دانید که حیدری و غفوری دو بازیکن ما در سمت راست بودند که مصدوم بودند. می خواستم بویان را در 90 دقیقه ببینم که یکبار در سمت راست و در ادامه میانه زمین بود. ما در نیمه اول مثل بازی با الریان بدون مهاجم بازی کردیم و خیلی نتوانستیم موقعیت و شانس گل پیدا کنیم ولی علی قربانی که آمد اوضاع بهتر شد. دیروز هم گفتم که مقابل تیم های انتهای جدول اگر استقلال ببرد همه می گویند عادی بوده است. در کل بعد از گل اول شرایطمان بهتر شد. از امید ابراهیمی هم باید تمجید کنم. نه تنها به خاطر پاس گلهایش بلکه به خاطر اینکه مثل یک رهبر تیم را به خوبی هدایت می کرد.

 

عدم حضور در کنار خط در نیمه دوم؟
 

من از طاهری خواستم لب خط باشد و آقای طاهری می دانست که چه بگوید. بعد از گلی که زدیم روی صندلی نشستم چون احساس کردم بازیکنانم به انرژی بیشتری نیاز ندارند تا از من در کنار خط بدست بیاورند. ما در نیمه اول خوب نبودیم و دادن پاس آخر خیلی مهم است که خوب انجام ندادیم. بعد از گل اول می شد استشمام کرد که ما می بریم. در نیمه دوم به سمت فوتبال یک ضرب و دو ضرب رفتیم و این دقیقا همان چیزهایی بود که من خواسته بودم.

دیدگاه‌ها