کد خبر : 1533985 | 05 تیر 1397 ساعت 20:28 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: گریه کردن ویژگی ما برزیلی هاست!

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در مورد اشک های نیمار بعد از دیدار برابر کاستاریکا توضیح داد.

تیته: گریه کردن ویژگی ما برزیلی هاست!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که به دلیل عدم گلزنی در اولین دیدار برابر سوئیس به شدت مورد انتقاد بود، در ثانیه های پایانی بازی مقابل کاستاریکا موفق به گلزنی شده و در پایان بازی به حدی هیجان زده شد که اشک ریخت.

 

تیته گفت: "ترکیب تیم ملی برزیل برابر صربستان همانند بازی های قبل خواهد بود. تیم ملی صربستان تیمی فیزیکی و بلندقامت است اما در زندگی شرایط اینگونه است که وقتی شما در یک مورد پیروز می شوی همزمان چیزی را نیز از دست می دهی قد بازیکنان صربستان بلند است اما این ممکن است برای آنها مشکل ساز هم بشود."

 

1313118

 

تیته همچنین در مورد اشک های نیمار بعد از دیدار برابر کاستاریکا گفت: "ما برزیلی ها احساساتی هستیم و نمی توانیم ذات خود را عوض کنیم. این اتفاق در گذشته نیز برای من رخ داده است. من نیز گریه می کنم و این ویژگی ماست.

 

گریه گاهی از روی فشار، گاهی به دلیل حس غرور است اما من معتقدم احساسات و منطق باید به طور متناسب وجود داشته باشند تا در شخصیت انسان تعادل ایجاد شود. من هم بعد از اولین حضورم روی نیمکت سلسائو در سال 2016 گریه کردم زیرا در آن لحظه بسیار خوشحال و احساساتی بودم.

 

نیمار همچنان در حال طی کردن ریکاوی است اما او برای ما مانند یک هدیه خواهد بود. من اینجا نیستم تا از عملکرد یک بازیکن دفاع کنم و حتی وقتی نیمار گلزنی کرد من آرامش خودم را حفظ کردم زیرا بازگشت او به اوج یک روند تکاملی است.

 

نیمار در دیدار مقابل سوئیس تحرک زیادی در زمین داشت و شاید یک بازی دیگر نیاز است تا نیمار از لحاظ فیزیکی و تکنیکی به اوج برسد. نیمار  خارج از استانداردهای عادی است اما مسئولیت بزرگ دارد و این راهی نیست که ما می خواهیم برویم و یک مربی این کار را انجام نمی دهد. هر کدام از ما مسئولیتی داریم و نباید همه آن روی دوش نیمار قرار گیرد.

دیدگاه‌ها