کد خبر : 1567608 | 19 آبان 1397 ساعت 12:07 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش خبرنگار ژاپنی از تهران:

بازیکنان کاشیما مراقب جو آزادی و زمین چمنش باشند

یوشیوکی کاواهارا خبرنگار ژاپنی در مطلبی که برای Yahoo News منتشر کرده به بازیکنان کاشیما انتلرز هشدار داده که باید انتظار جو بسیار سنگین استادیوم آزادی را داشته باشند و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنند.

بازیکنان کاشیما مراقب جو آزادی و زمین چمنش باشند

به گزارش "ورزش سه"،  کاواهارا با اشاره به اینکه دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و کاشیما به وقت ژاپن ساعت 12 نیمه شب برگزار خواهد شد و با اینحال عده‌ی زیادی از هواداران کاشیما پای تلویزیون خواهند نشست تا بازی تیم محبوب‌شان را تماشا کنند به بازیکنان کاشیما هشدار داد که استادیوم آزادی برای پرسپولیس حکم زمین مقدس را دارد و آنها در آزادی شرایط تیم مهمان بودن را با گوشت و پوست‌شان احساس خواهند کرد.

 

این خبرنگار ژاپنی که برای پوشش بازی در تهران حضور دارد در ادامه‌ی مطلب خود نوشت که یکی دیگر از عواملی که می‌تواند برای بازیکنان کاشیما مشکل‌ساز باشد کیفیت زمین استادیوم آزادی است. به گفته‌ی این خبرنگار ژاپنی تفاوت چمن‌ها در غرب و شرق آسیا همیشه یکی از عواملی بوده که فوتبالیستهای ژاپنی به آن اعتراض داشته‌اند. این خبرنگار می‌گوید شخصاً در ورزشگاه آزادی حاضر شده و از نزدیک چمن ورزشگاه را بررسی کرده. او می‌گوید چمن استادیوم آزادی صاف و یکدست است ولی بر خلاف چمن‌های استادیومهای ژاپنی حالتی نرم و اسفنج‌مانند دارد و به همین علت بازی روی آن می‌تواند برای بازیکنان کاشیما سخت باشد.

 

این خبرنگار ژاپنی در تهران با یاماموتو یکی از بازیکنان کاشیما مصاحبه کرده و نظرش را درباره‌ی شرایط بازی امروز در مقابل پرسپولیس پرسیده است. یاماموتو در پاسخ گفته:" ما به عنوان یک تیم، نقشه‌های تاکتیکی خود را پیاده خواهیم کرد و از این نظر تغییری نخواهیم داشت. من تجربه‌ی بازی در ورزشگاه‌های بزرگ و پر از تماشاچی را داشته‌ام، شرایطی که صدای بازیکنها به خاطر سر و صدای وحشتناک استادیوم به هم نمی‌رسد. شرایطی که روز شنبه صد در صد در استادیوم خواهیم داشت. ولی ما برای این بازی آماده هستیم و نمی‌گذاریم این شرایط و شرایطی مثل زمین چمن و غیره روی تیم تاثیر بگذارد".

دیدگاه‌ها