کد خبر : 1567623 | 19 آبان 1397 ساعت 12:57 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگوی ستاره‌ی کاشیما با وبسایت ژاپنی از تهران

سوزوکی: نه از نظر بدنی مشکل داریم نه ذهنی

سوزوکی مهاجم ستاره‌ی کاشیما انتلرز که امروز به همراه تیمش در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس می‌رود در گفتگو با وبسایت ژاپنی Nikkansports از بازی امروز گفت.

سوزوکی: نه از نظر بدنی مشکل داریم نه ذهنی

به گزارش "ورزش سه"، سوزوکی که در بازی رفت دو  تیم در ژاپن بارها برای دفاع پرسپولیس دردسرساز شده بود ونشان داده بود بازیکن خطرناکی است در گفتگو با خبرنگار این وبسایت  ژاپنی در تهران که برای پوشش فینال به ایران آمده مدعی شد بازیکنان کاشیما از نظر بدنی و ذهنی در آمادگی کامل به سر می‌برند و هیچ مشکل خاصی ندارند.

 

 سوزوکی در تهران در گفتگو با این وبسایت ژاپنی گفت:" ما به محض اینکه بازی رفت در ژاپن به پایان رسید، برنامه‌ی خواب و رژیم غذایی‌مان و همینطور تمرینات‌مان در ژاپن را به شکلی تغییر دادیم که برای تغییر ساعت و سفر به تهران کمترین آسیب را ببینیم. برای همین الان در تیم ما خبری از جت‌لگ نیست و همه کاملاً آماده هستند. من مثل همیشه بازی می‌کنم و با تمام وجود سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم. امیدوارم در نهایت ما پیروز شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم".

 

از سوی دیگر آتسوتو اوچیدا ستاره‌ی ملی‌پوش ژاپنی کاشیما که به دلیل مصدوم شدن در مرحله‌ی نیمه‌نهایی مقابل نماینده‌ی کر‌ه‌ی جنوبی در بازی مقابل پرسپولیس حضور نداشت به این وبسایت ژاپنی گفت برای قهرمانی کاشیما لحظه‌شماری می‌کند چون می‌داند که با این قهرمانی فرصت خواهد داشت به همراه کاشیما در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و مقابل رئال مادرید به میدان برود.

 

آتسوتو اوچیدا گفت:" بازیکنان ما فرصت بی‌نظیری دارند تا بیستمین جام تاریخ کاشیما را بدست بیاورند و تاریخساز شوند. جشن گرفتن بیستمین جام باشگاه با جامی به این افتخار فوق‌العاده خواهد شد. در ضمن ما در صورت قهرمانی در ماه دسامبر در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم و اگر بازی اول‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم در نیمه‌نهایی به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت. من که بی‌صبرانه منتظر قهرمانی تیم‌مان هستم".

 

1353189

دیدگاه‌ها