کد خبر : 1591187 | 23 بهمن 1397 ساعت 21:37 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: شخصیت سرخیو راموس شگفت انگیز است

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر آژاکس حاضر شد.

سولاری: شخصیت سرخیو راموس شگفت انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به دنبال فتح لیگ قهرمانان برای چهارمین فصل متوالی است و در این مسیر آنها فردا شب باید در اولین گام مرحله حذفی، در آمستردام به مصاف قدرت دهه 70 اروپا بروند.

 

بازی شماره 600 سرخیو راموس: "او دارای شخصیت شگفت انگیزی بوده و فوق العاده رقابت طلب است. رسیدن به 600 بازی آسان نیست و راموس در تاریخ رئال مادرید جایگاه خود را دارد. امیدوارم بتوانیم باز هم در آینده از بازی های راموس لذت ببریم."

 

1381489

 

مارسلو یا توماس رگیلون: "فردا ترکیب اصلی مشخص می شود، اما مارسلو یک انسان بزرگ بوده کاپیتان دوم ما و نشان باشگاه است. مارسلو همیشه رئال مادرید را به جلو هدایت کرده و مثل همه بازیکنان بسیار خوب تمرین می کند و همه ما نیز به او علاقه داریم.

 

دیدار برابر آژاکس: "زمانی که پیروز می شوید همه چیز خوب پیش می رود اما وقتی ببازید انگار همه چیز غلط برنامه ریزی شده است. دیدار مقابل آژاکس بسیار مهم بوده و لیگ قهرمانان برای ما معنای زیادی دارد. سعی می کنم به اتفاقاتی که بیرون از تیم رقم می خورد کمتر توجه کنیم و روی بازی تمرکز داشته باشیم.

 

ما خاطرات خوبی از این ورزشگاه داریم. رئال مادرید در این ورزشگاه قهرمان شده و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. برابر آژاکس ما با جدیت فراوان و احترام به این باشگاه بزرگ و با روحیه ای فروتنانه در میدان حاضر خواهیم شد."

 

صحبت های پپ گواردیولا در مورد بهترین تیم یک دهه اخیر:" من حرفی برای گفتن در این رابطه ندارم."

دیدگاه‌ها