کد خبر : 1627985 | 13 مرداد 1398 ساعت 16:22 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملوانان از خون گذشتند و پا به توپ شدند

انزلی‌چی‌ها روز گذشته در مراسم معارفه عوامل جدید باشگاه حضور پیدا کردند و پس از آن نیز اولین تمرین را زیر نظر لطیفی برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان روز گذشته و طی مراسمی تکلیف نهایی خود را برای حضور در بازی های لیگ یک نهایی کردند. انزلی‌چی‌ها  حالا دیگر مالک جدید دارند و با سرمربی، سرپرست جدید کار خود را آغاز کردند. پس از مراسم معارفه ای که برای مسئولان جدید این تیم برگزار شد بازیکنان ملوان خود را آماده حضور در اولین تمرین زیر نظر علی لطیفی کردند.

 

انزلی‌چی‌ها پس از شناخت دقیق مسئولان جدید باشگاه، اولین تمرین خود را با سرمربی جدید برگزار کردند. تمرینی که در آن از سنتی ترین روش برای افتتاح تمرینات این تیم استفاده شد. روش قربانی کردن (گوسفند) پای تمرین و طبیعتا گذر بازیکنان از خون ریخته شده حیوان نگون بخت.

 

بدون قضاوت درباره نوع آغاز تمرینات ملوانی ها، باید گفت همین که شرایط تیم روبراه شده و بازیکنان می توانند دورنمایی برای خود در تیم برای یک سال آینده متصور شوند کافیست تا آنها در حال حاضر با بهترین شرایط روحی و روانی تمرینات خود را آغاز کنند.

 

حالا باید دید علی لطیفی در ادامه دوران مربیگری خود می تواند ملوانان را به هدف برساند و میرابی برخلاف مالکان قبلی ملوانان می تواند تا پایان بدون حرف و حدیث این تیم را اداره کند.

 

1423889

دیدگاه‌ها