کد خبر : 1631140 | 28 مرداد 1398 ساعت 21:09 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که بعد از 15 سال برای بارسلونا رخ داد (عکس)

15 سال از آخرین باری که تیم های مادریدی در جدول بالاتر از بارسلونا بودند می گذرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را با یک شکست آغاز کرد؛ اتفاقی که ده سال بود رخ نداده بود و بدون لیونل مسی، تیم ارنستو والورده در اولین هفته لالیگا با یک گل در سن مامس مغلوب شد.

 

اما بر خلاف بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید فصل را با پیروزی آغاز کردند. کهکشانی ها که پیش فصل خوبی نداشتند با سه گل در خانه سلتاویگو به برتری دست یافتند و اتلتیکومادرید نیز دیشب در دیداری دشوار با یک گل ختافه را مغلوب کرد.

 

این اتفاقات باعث شد برای اولین بار و از ژانویه سال 2004، در یک هفته لالیگا هم اتلتیکومادرید و هم رئال مادرید بالاتر از بارسلونا در جدول قرار گیرند.

 

در ان مقطع و در هفته بیست و یکم لالیگا، رئال مادرید با 46 امتیاز در صدر قرار داشت و اتلتیکومادرید نیز با 35 امتیاز، بالاتر از بارسای 31 امتیاز قرار گرفته بود. البته دو هفته بعد این روند تغییر کرد و تیم فرانک رایکارد موفق به کسب دو پیروزی متوالی شد تا با توجه به دو تساوی اتلتیکومادرید، دوباره بالاتر از آنها قرار گیرد. البته جدول این فصل لالیگا قطعا دستخوش تغییراتی خواهد شد اما حالا و بعد از 15 سال، بالاخره تیم های مادریدی هر دو در جدول بالاتر از بارسلونا قرار گرفتند.

 

1427777

دیدگاه‌ها