کد خبر : 1632607 | 04 شهریور 1398 ساعت 13:31 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر برایتون: دیگر بعد از گل زدن شادی نمی‌کنم

لئاندرو تروسارد ستاره بلژیکی برایتون می‌گوید از ترس اینکه گلهایش توسط VAR مردود اعلام نشود دیگر بعد از گل زدن شادی نخواهد کرد.

وینگر برایتون: دیگر بعد از گل زدن شادی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، شکایت و ابراز نارضایتی نسبت به استفاده از فناوری VAR در لیگ برتر جزیره این روزها در حال افزایش است و به خصوص بازیکنان و هواداران باشگاه برایتون که در دو بازی اخیرش در لیگ برتر جزیره در هر بازی یک گل خود را توسط VAR مردود شده دیدند از جمله کسانی هستند که بیشترین اعتراضات را به این سیستم دارند.

 

لئاندرو تروسارد یک هفته پیش در بازی برایتون و وستهام که با تساوی 1-1 به پایان رسید گلی وارد دروازه حریف کرد که توسط VAR مردود اعلام شد. این هفته هم در جریان شکست 2-0 برایتون مقابل ساوتهمپتون گل لوئیس دانک بازیکن این تیم توسط داور و بعد از بررسی سیستم ویدیویی مردود شد.

 

1429484

 

وینگر بلژیکی برایتون که از این دو اتفاق برای تیمش عصبانی است می‌گوید از این دو بازی یاد گرفته که از این به بعد هر وقت گل می‌زند شادی بعد از گل نکند چون هر لحظه ممکن است گلش مردود اعلام شد.

 

تروسارد در این باره گفت:" بعد از اتفاقاتی که در این دو هفته افتاد حالا دیگر فهمیده‌ام که شادی بعد از گل نکنم. وقتی گل را زدم از واکنش بازیکنان فهمیدم که حتما یک اتفاقی افتاده. مشخص بود که داور رفته و مشغول بررسی صحنه است".

 

وینگر بلژیکی برایتون در ادامه گفت:" ما این دو هفته از VAR شانس نیاوردیم و این را باید قبول کنیم. ما باید از این به بعد برای نتیجه گرفتن بیشتر تلاش کنیم و نگذاریم VAR روی عملکردمان تاثیر منفی بگذارد".

 

دیدگاه‌ها