کد خبر : 1634278 | 11 شهریور 1398 ساعت 14:51 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مدیر یوپن از هافبک ایرانی

استقبال با آغوش گرم از امید ابراهیمی

مدیر باشگاه یوپن بلژیک با استقبال از پیوستن «امید ابراهیمی» به این باشگاه اظهار داشت: تجربه بین‌المللی امید توشه‌ای است که حالا یوپن از آن بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، هافبک ۳۱ ساله ایرانی با قراردادی قرضی از باشگاه الاهلی قطر به یوپن ملحق شد؛ ابراهیمی پیش از اینکه جولای ۲۰۱۸ به الاهلی ملحق شود در مجموع ۲۰۴ بازی در لیگ برتر ایران انجام داد و ۴۲ بار نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه دارد.

 

در این بین، «کریستوف هنکل» مدیر باشگاه یوپن با ابراز خرسندی از خرید ابراهیمی، گفت: امید ابراهیمی از سال ۲۰۱۵ همواره مهره ثابت تیم ملی ایران بوده است.  او به همراه ایران عملکردی قدرتمند را در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به نمایش گذاشت و در یک قدمی رسیدن به مرحله حذفی، از نخستین تجربه خود در این مرحله باز ماند.

 

وی ادامه داد: هافبک جدید ما با سابقه حضور در تیم ملی ایران و بازی در لیگ قهرمانان آسیا، توشه‌ای مملو از تجربیات بین‌المللی به همراه دارد؛ تجربه ای که حالا یوپن از آن بهره‌مند خواهد شد؛ ابراهیمی در اروپا فصل جدیدی را در فوتبال حرفه‌ای خود تجربه می‌کند؛ با آغوشی گرم از امید استقبال می‌کنیم و برای وی در باشگاه خود، آرزوی بهترین‌ها را داریم.

 

1431543

دیدگاه‌ها