کد خبر : 1634683 | 13 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیچ درگیری‌اش با سولسشر را تکذیب کرد

نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستریونایتد شایعات اخیر درباره درگیری‌اش با اوله گنار سولسشر را تکذیب کرده و می‌گوید با مربی‌اش مشکلی ندارد.

ماتیچ درگیری‌اش با سولسشر را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستریونایتد شایعات اخیر درباره درگیری‌اش با اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم را تکذیب کرده و می‌گوید با اینکه در فصل جاری تا کنون تنها 22 دقیقه برای این تیم بازی کرده ولی با سرمربی‌اش مشکلی نداشته و با او رابطه خوبی دارد.

 

1432084

 

ماتیچ در فصل جاری جایگاه خود به عنوان بازیکن فیکس یونایتد را از دست داده و هفته گذشته برای اولین بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا اولین بازی این فصل خود را انجام دهد. ماتیچ که در تیم ملی صربستان بازی می‌کند، در سه مسابقه اول فصل روی نیمکت نشسته بود و به میدان فرستاده نشد. بعد از آن بود که اخباری درباره درگیری او با سولسشر به خاطر این مساله منتشر شد.

 

ولی ماتیچ در آستانه دیدار صربستان و پرتغال در مقدماتی یورو2020 این شایعات را تکذیب کرده و گفت:" سولسشر در یکی دو مسابقه اول تیم را بدون حضور من بسته بود. من تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم و ما به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. وظیفه من است که به او ثابت کنم اشتباه می‌کردم و باید من را به جایی که به آن تعلق دارم برگرداند".

 

ستاره صرب منچستریونایتد در ادامه گفت:" بین ما هیچ مشکلی وجود ندارد. من به سولسشر گفتم با تصمیمش مخالفم. من در ده سال گذشته در هر باشگاهی که بوده‌ام تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشته‌ام".

 

دیدگاه‌ها